středa 17. října 2012

Útržky současnosti

     Jak byl krásný svět, když počítače byly spíše raritou, mobily byly obrovitými pádly s vystouplými anténkami, normální lidé měli v televizi 4 programy... Když se člověk probudil, přišel z práce, ze školy, či odkudkoli, nezapnul si okamžitě počítač, internetový prohlížeč a nebrouzdal světy ukrytými v optických vláknech.

     Jsem tak vděčná době, kdy jsem byla malým špuntem. Nemohla jsem trávit volný čas u novodobého požírače času a zdraví. Chodilo se ven na čerstvý vzduch, člověk měl normální koníčky a z dnešního pohledu se překvapivě nenudil. Co se změnilo? Proč je člověk nucen sedět stále na zadnici, brouzdat se po známých místech virtuálního světa? I kdyby nechtěl, musí zpracovávat u těchto elektronických přístrojů vše, co mu ve škole zadají.
     Pokrok, kde se to zastaví? ... hmmm.... ani bůh to neví XD

     Jak mě to už neskutečně deptá, být ve stáletrvajícím objetí počítačů... 7, 8 let... ááá... minulost se nevrátí. Připadám si jako stařena, co se narodila v době kamenné a zažila něco, co je už "dávno" pryč, škoda.

     Je krásné mít možnost se na chvilku odprostit od přetechnizovaného světa a vrátit se alespoň v knižním světě do časů, kdy elektronika byla nepředstavitelným sci-fi. ...

     Lidé měli k sobě blíž, i když nebyli 24 hodin připojeni na assbook, i když neměli mobily. Dřív ani televizi neměli a vystačili si. Nedivím se, že mnoho lidí má rádo styl fantasy. Světy na úrovni středověku lákají právě tímto nepolíbením novodobnem.

     Nuceni současností žít tak, jak žijeme... svoboda? ... ehm? ... štve mě to... nevím, proč ale štve mě všechno a stále... podzimní deprese? ... ještě že ten podzim máme XD ... To bych se snad začla nudit!

Žádné komentáře:

Okomentovat