čtvrtek 27. září 2012

Konec nudy

     Tak nám tedy opravdu končí čtvrt-roční nuda...

     Přišlo pár prvních dní školní výuky a už teď je jisté, že se nebudeme muset samým nicneděláním kopat do zadnic. Čtyři dny přednášek a cvičení nastřídačku propletených mezi sebou, přinesly krásná zadání 4 úloh a dvou prezentací... Na úlohy je čas týden, či týdny dva. Na jednu prezentaci je týden až týdny čtyři, podle pořadí (naše dvojička má ještě 3 týdny... ehm, na  přípravu Lokalizace interferenčních proužků) a na druhou ještě celý zbytek semestru, aspoň tak. ... 

     Jak jsem si tak krásně plánovala, jak se středečního dne odreaguji, tak z toho nebylo nakonec nic. Dopoledne jsem sice pocourala po matičce Praze, abych utratila zas mnoho peněz za boty na tělák a tak, ale večer jsem na plánovaný Strahov openair nejela. Skočilo na mne ošklivé škrábání v krku chtějící se proměnit v rýmišku, daří se mu to. Aby toho nebylo málo, záda se také přidávají k všeobecnému veselí, od pondělí jsem se pořádně nevyspala, takže jsem dost mimo... Myslim, že se už asi nestane, abych mimo nebyla. To by se musel stát zázrak XD... zombie walking... hih ...

     Pátek máme naštěstí volný, i když tento týden je to fu-k, protože je zítra sváteček. Za hodinu a nějakou minutku mi jede autobusík dom, musím se ještě najíst, abych zhynutí ještě na chvilku odložila ... Doufám, že cestou na bus nezabloudim XD

áááááááá.... supr začátek školy... kéž bych příští týden  nebyla až tak mrtvolná...to by bylo fajné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat