úterý 25. září 2012

Hurá zpět na místa nalévání

     Druhý den prvního týdne. Začátek dalšího skvělého roku, nekalendářního - školního.

     Návrat do míst vstřebávání nových poznatků... hlava naplněná vakuem se snahou odletět minimálně mimo Sluneční soustavu. Využít slunečního větru tlačícího na kůží obalený smotek zkapalněného vakua, dostat se do krajin, kam lidská bytost ještě nevstoupila. ... myslím, že mi začíná po dnešku opět trošku hrabat XD

     Včerejšího dne byla jsem nucena vstávat dle mého budícího prostředku v 6.03. Musela jsem si sebrat pár svých švestiček a přemístit se do předměstí města hlavního. Zvládla jsem si tam dokonce i vybalit.
     Od desáté hodiny dopolední jsem měla v plánu tělák. Jako správný dobrodružný jedinec, rozhodla jsem se vyzkoušet něco, co jsem ještě nikdy neprovozovala. Vybrala jsem si za volitelnou tělesnou výchovu lezení na stěnu. První hodinu jsme se učili se jistit a na závěr po procvičení na sucho jsme si zkusili trošku šplhnout... a nechat se zajistit... byla sranda XD ... zvlášť když jistíte někoho, kdo má asi tak o 20 kg víc XD ... hmmm akorát si musim sehnat nějaký boty na lezení a magnezium v pytlíčku ... :D
     Od dvanácti byla na programu škola. První hodina - cvičení z matematické kartografie. Po základnách informacích dostalo se k nám zadání první úlohy, na kterou jsou dva týdny. Jelikož první týden je týden lichý, měli jsme štěstí na 4 hodiny přednášek - dvouhodinovku matematické kartografie a dvouhodinovku mapování.
     Večer jsem si zahrála na Bořka stavitele a sestavila si Borise... židlu kancelářskou XD

     Dnešního dne nám začala školní zábava o desáté hodině ranní přednáškou z fyziky 3. Následovala další přednáška z mapování. Hodina na jídlo byla využita neočekávaně na jídlo a odskok na kolejnicu. Odpolední program byl vyplněn překvapivě zábavným jedno hodinovým cvičením z geologie, zkráceným tříhodinovým cvičením z mapování také na hodinu jednu a fyzikálním seminářem, na který nakonec přeci jenom budu moct chodit. Cvičení z mapování se totiž přesune do pondělních večerních hodin. Na fyzikálním semináři jsme si rozebrali témata na referáty ... prezentace na 20 minut na zadané fyziální téma.... áááááá.... Lokalizace interferenčních proužků... ááááá .... kník... máme to mít asi za měsíc... áááá... Po zapsání byl seminář pro tentokrát rozpuštěn.
      Jako tradičně šla jsem do Blili nějakou tu mňamku, hm... asi se najím a pak abych se nenudila tak se asi pustím do 1. úlohy z mapování... Ještě, že se zítra konečně něco bude večer dít, nebudu muset počítat XD

Žádné komentáře:

Okomentovat