pátek 21. září 2012

Autumn is coming (maybe)

     Roční období svádí souboj mezi s sebou. Kdo bude vítězem tentokrát? Převzít štafetu se chystá utlačovaný Podzim krčící se mezi namakanými rameny Léta a Zimy. Jen je otázkou, zda se mu to povede. Dle kalendáře jistě ano, realita však je o něčem jiném. Netolerantní, neústupné Léto se drží zuby nehty až do posledních chvil a nechává se pravidelně vyšoupnout do pozadí až mrazischopnou Zimou. Podzim chlubící se nejbarevnější pověstí utírá nos.

     S koncem léta, přichází opět povinnost pochytat své rozlítané myšlenky do jednoho pytle a pokusit se začít myslet. Už jen pár dní, konkrétně asi 2 zbývá do přesunu. Že začne škola není moc příjemná představa sama o sobě, pokud nejste polapeni pošahanou touhou vstřebávat informace. Není to můj případ, ale nemohu říct, že bych se do školních škamen alespoň drobně netěšila. Za dva týdny poflakování mě pobyt v domovině začíná nehorázně deptat. Konečně budu zas řešit něco "rozumného" ... něco ... a nebudu hloubat nad kravinami.

...


uvidíme, jestli se na prosinec opravdu chystá ten konec světa, zatím nevidím důvod, proč by neměl být XD

jsem tak optimistická duše, až se začínám bát XD ...

2 komentáře:

  1. Nestraš s koncem světa, chci si oslavit pak ještě svoje narozeniny! :D
    A já ho přece odvrátila, našla jsem si muže! :D

    OdpovědětVymazat