středa 11. července 2012

Radosti všedních dní

Volné chvíle míhají kolem. Přinášejí zajímavé události - některé milé, jiné méně. Človíček se nenudí, jenom občas...

     Prvního července jsme se jako tradičně vydali do Karlových Varů na dostihové odpoledne konající se v rámci filmového festivalu, tentokráte 47. ročníku. Protože dostihy nezačínaly jako tradičně v půl třetí ale o dvě hodiny dříve, nejspíš kvůli finálovému fotbalovému zápasu, jeli jsme do Varů také dřív. Po krátce procházce po kolonádě jsme se přesunuli autobusem k OC Varyáda, kde jsme si zakoupili obědovou bagetu a konečně k závodišti.


     Za pade jsme si koupili vstupenku a mohli směle proniknout do areálu. Od půl jedné se běžel první dostih. Ani tentokráte jsme neporušili svou tradici a na každý zápas si vsadili. Za dvacku + 1 Kč DPH.

První závod jsme si tipli špatně. Téměř pokaždé jsme vsázeli do třetího místa. V Ceně společnosti Karla Holoubka doběhli naši favorité Unangepasse a Jantar (můj) až na bůhví kolikátém místě.
Ani v druhém závodě jsme nezazářili - Freddie Merc a Starfighter (můj, sázela jsem na něj i minulý rok, ale ani tenkrát nedoběhl do třetího místa). Starfighter doběhl nakonec 4.! Freddie byl opět ke konci pole.
Od třetího dostihu se mi začalo konečně dařit (krom šestého). Můj - Amssio doběhl druhý, Love style až ... až.... někde.
Ve čtvrtém Age of luck (můj) dokonce vyhrál, Blesk doběhl... doběhl...
V pátém, hlavním dostihu dne - Letní ceně klisen doběhla Carrie (vsázela jsem na ni i minulý rok, fakt hezká bělka se zářivě zelenou uzdou, sluší jí to) druhá, favoritka Apinoa, vítězka minulého ročníku, až šestá.
Šestý dostih jsem neotipovala dobře. Hollybear mě zklamal, z prvního místa, kde se držel docela dlouho se propadl až někam dozadu, závěr nezvládl. Za to Chrissio vyhrál.
Neúspěch jsem si vylepšila v posledním závodě. Vsadila jsem podle jména na druhého největšího outsidera - Crazy Carrot a Carrotka byla pouze o čumák druhá, téměř vyhrála. Agrese byla až někde vzadu.

 

Shrnuto a podtrženo:
7x -21 Kč = -147 Kč
+ 50 Kč + 24 Kč + 38 Kč + 80 Kč = + 192 Kč
=> -147 + 192 =  + 45 Kč

 Vyhrála jsem 45 Kč !!! Asi bych se měla stát profesionálním sázkařem XD


V pondělí jsem pak odfrčela na pár dní na východ... O víkendu jsem nějak nic moc nedělala. Byl by to takový obyčejný víkend, kdyby se mi nepodělal notebook. Měsíc a půl po záruce se mi rozbil pevný disk... chich.
Všechny data v háji, celý operační systém v háji, všechny ovladače - vše. Celé nastavení. Když se vám podělá pevný disk - začne se překrásně zasekávat, pískat a nakonec na sebe zaskřípe obzvláště vypečenou melodii, která skončí modrou obrazovkou, restartem a černou obrazovkou s nápisem operační systém nenalezen, máte jasno.
Měla jsem v plánu si přeinstalovat počítač, ale neměla jsem na mysli tak komplexní provedení včetně výměny disku... U Alzy jsem se ještě informovala, zda-li není náhodou na disk delší záruka, ale náhodou není. Včera jsem odevzdala počítač místním opravářům a jsem zvědavá, co mi s nim za tři tisíce provedou. Jestli bude slušně chodit... doufám.

Konečně jsem dokonce začla někam chodit se zádama... hm... nevím, jestli mi to pomůže... doufám... :D

To jsou radosti :)

Žádné komentáře:

Okomentovat