čtvrtek 19. července 2012

Někam

     Jako poctivý človíček se řídím instrukcemi napsanými na papíru, jenž jsem obdržela asi před měsícem. Docházím tam, kam po mně chtějí. Nechávám si ohmatávat záda, občas dostanu elektřinou, občas mě namočí do špinavé vody. Takový ohmatávání není vůbec špatný (ještě když ohmatávač neni starej hnusnej dědula :) ) pokud to teda neznamená násilné přetáčení trupu a snahu zlomit vám vaz...

     V úterý jsem si vyrazila na výlet na východ do města, které podle mě už městem není. Původní město bylo zrušeno někdy v 70. letech a ta nová "osada", zda-li se to tak dá nazvat, je jenom panelákovým bludištěm. Most. Přenocovala jsem tam, odpracovala si ubytování a s dobrým pocitem se navrátila do trvalého místa pobytu.
     Dneska jsem se zas zašla nechat namočit do špinavé vody, trochu si zacvičit a nechat si pustit elektřinu. Musela jsem brzo vstávat... v sedum... hmmm... kdy jsem naposled vstávala v sedm ... asi 8. června XD
     Odpoledne jsem navštívila ještě jedno zdravotní zařízení a no, jsem fakt divná :D, nebyl to jenom můj subjektivní dojem. Zítra musim na odběry krve a XD... musim vstávat tři hodiny před odběrem, to je vtipné, ... takže v 5.30 nebo něco kolem, možná 5.29 nebo 5.31 XD Já se picnu, pak si budu muset odskočit zas na vodu, ohmatání a elektro a pak? Si budu muset zabalit, protože odpoledne jedu pryyyč. A jestli zítra neumřu, tak budu žít navždy XD ...

     Jinak Šmoulík se mi už navrátil z cesty širým světem za novým pevným diskem. Jak je snadné přijít o 2760 Kč.

     V pondělí jsem zjistila, že rok 2012 je velmi úrodným rokem na nová alba. Jak jsem toho dne objevila, tři skupiny vydaly nová alba. Linkin Park, Die Toten Hosen (mrtvý kalhoty) a The Offspring. Linkin Park zas tolik neposlouchám, jenom pár písniček, takže jsem na jejich album nebyla tak zvědavá. Mrtvý Kalhoty vydaly album asi před týdnem, takže jsem ho ještě nesehnala, ale The Offspring má nové album už téměř měsíc v éteru, tudíž lehce dosažitelné.
     Pustila jsem si tedy jejich nové album - Days go by hezky od začátku. Písničky ze začátku byly slušné, takové pro ně typické. Pak však přišel šok. Cruising California... WTF? ... při prvním tónech se mi na tváři vyloupl tupý výraz korunovaný otevřenou chlebárnou, vydržel až do konce skladby. Ehm, zprvu jsem to nepochopila. Proč proboha udělali takovou ... skladbu? ... Po nějaké době se mi rozsvítilo. Nejspíš se trošku nudili a nevěděli co by. Vyzkoušeli si "trošku" jiný styl a udělali takovou parodijku na letní veselé discohity. Taky si tím jistě rozšíří posluchačstvo a stanou se hvězdami diskoték. Určitě se budou líbit. XD Offspring na discošce? Proč ne XD
     Zajímavý pokus je i OC guns, taky takové experimentování...
    Zbytek alba je slušný jako začátek - rytmický, energický. Povedl se. Album obsahuje i nově nahranou starou písničku Dirty Magic, zvuk je opravdu hezčí, ale stará verze se mi přeci jenom líbí víc. Přijde mi, že je trochu rychlejší a víc nabušená, oproti té nové, která se mi zdá "uhlazenější"...
     Jinak celkově se mi album líbí. Je zas chvilku co poslouchat :D

1. The Future is Now
2. Secrets from the Underground
3. Days go by
4. Turning Into You
5. Hurting as One
6. Cruising California
7. All I Have Left Is You
8. OC Guns
9. Dirty Magic
10. I Wanna Secret Family
11. Dividing by Zero
12. Slim Pickens Does the Right Thing and Rides the Bomb to Hell
 >>_<<


Žádné komentáře:

Okomentovat