čtvrtek 7. června 2012

Slunce svítí, nebo měsíc?

Čtyři slunce svítí pro radost...


"Tak to vás tuhle školu dokončí tak 35 ne?" prohlásil pan Žárovka někdy koncem semestru. ... "Ale nás je teď 35!" dostalo se mu odpovědi.

Dneska, teda včera, byl třetí termín z matiky. Původně byly vypsány tři, ale nakonec přidala Kočka ještě čtvrtý. Já měla štěstí, že se mi podařilo zdolat hned první termín. Dost ostatních takové štěstí nemělo. Kočka tenhle semestr končí a jelikož má nějaké problémy doma je vzteklá a nepříjemná jak pes. Když někdo končí, většinou je na studenty hodnější, pro ni to asi neplatí... Minulý semestry byla zlatá, teď ne.

Po tomto semestru z nás zbude, ani nevim kolik, dost lidí to vzdává dobrovolně, mnozí nedobrovolně. Doufám, že jich nebude hodně. Je to smutný, když známí lidé odchází. Na začátku nás bylo kolem 80 ... docela velká úmrtnost řekla bych, a to ani nechci vidět další semestr, kdy se bude opakovat pro některé zabijácká dvojka - TCV1 a C++ ... zvládnout se to ale dá! ... když se musí, dají se dokázat i nemožné věci :)

Já jdu vlastně už zítra na poslední zbývající zkoušku - na TCV2 ... snažím si to nalít do hlavy zlehounka už od neděle. Že bych si to extra pamatovala? Mám vymeteno. Od pátku spim jako když ne, to je tak, když člověk sere na svý záda, oni pak serou na něj... V neděli mě k tomu všemu začalo krásně bolet v krku a okamžitě se to zvrhlo v krásné nachlazení, kdy se vám snaží utéct mozek, ale hlava se usilovně brání. Na učení téměř ideální podmínky. Chraplák nepočítám. Když se učim, většinou nemluvim XD ...

Odeberu se do kraje, kde se většinou spí... teda pokusím se, snad se nezblázním... občas mi ty poslední dny začíná v noci hrabat, když se pár hodin před usnutím převaluju a nakonec třeba usnu nad ránem... ach... jdu se zcvoknout... 

Dobré noční filozofování přeji

Cvok

Žádné komentáře:

Okomentovat