pátek 8. června 2012

Pomazánkové máslo znovu na scéně

     Je to tady, asi budu muset opravdu začít uctívat pomazánkové máslo. Po roce se opět projevilo v plné síle jeho proroctví. Jak jinak si vysvětlit, že jsem 8.6. minulý rok a také letos dodělala poslední zkoušku semestru? Zařídilo to jistě právě to pomazánkové máslo, které svou trvanlivostí tento den označilo. Ale nevim, jak to zamýšlí provést příští rok, kdy je 8.6 sobota XD...

     Jako jediný byl tento termín načasován na osmou hodinu ranní. Všech 19 lidiček přešlapovalo v 8.00 před počítačovou učebnou B973, krom pana Žárovky. Ten přišel až po deseti minutách. Konzumačně jsme nevyhráli XD

     Zadání obsahovalo tři příklady, nebyly zas tak nejhorší... akorát ten první příklad dělal potíže. Mohl se vyrovnat jakkoli - podmínkově ale bylo nejvýhodnější, já to počítala normálně a prostě mi to vyšlo blbě, někde se mi asi vloudila chybička. Naštěstí jsem měla dobře sekvenční vyrovnání, to bylo docela klasické a půlku posledního příkládku - intervaly spolehlivosti :) ... pravděpodobnost mi nějak nevyšla...

     Začali jsme psát před půl devátou a nechal nás až do desíti a nějaké té minutky. Zadání se stáhlo už klasicky z ftp athena.fsv.cvut.cz z adresáře vyrovnáváku a dnešní zkoušky a odevzdalo se na stejné místo akorát do uploadu :) ...

     Výsledky byly od 12-ti. Většina to dala a dostala D. Nejčastěji byl dobře 2. příklad a půlka 3. Na splnění zkoušky - D musela být půlka testu dobře...



A teď o škole už ani slůvko !!!! chichííí XD

Žádné komentáře:

Okomentovat