pondělí 2. dubna 2012

Aktivista

     Přes víkend jsem si udobřila své černé svědomí. Byla jsem tak hrozně poctivá XD...

     Zprávu na geo jsem sfoukla za pátek a kousek soboty... večer jsem šla na hokej a ten jsme velmi zajímavě projeli z 6:2 ... na 7:8 ... hmmmm interesting :D
     V neděli, aby toho nebylo málo, jsem se odhodlala konečně sednout nad 1. zprávou z tcv a bylo to až s podivem, jak jsem to jen s drobnými problémy dopočítala, jen tak... XD... ale dneska mě to zpracovávání zprávy skoro zabilo...

     Tohle pondělí jsem byla poctivost sama. Do školy jsem se dostavila na devátou hodinu, kdy nám začíná krásná a úžasná přednáška z geo 4. Pan Úžasný byl jako vždy úchvatný - se svými všemi maticemi. Nakonec náš ještě odrovnal tím, že se nás zeptal na to, kdy chceme mít zkoušky, že by už dal termíny do KOSu... prostě wtf? ... XD ... radši nikdy, kdyby to šlo :D
     Následovala přednáška z matičky, achjo, proč to skoro vůbec nechápu? XD ... možná to bude trošku tim, že místo dávání pozor si skládám už asi třetí týden lodičky a parníčky z papíru...
     Cviko z tcv bylo tentokrát jenom formou konzultací a jelikož jsem nic na konzultaci neměla, mohla jsem si dopsat jednu přednášku z minulého týdne. Cviko z matiky, které přišlo poté opět nezkamalo.

     Včera byl významný den. Po roce se začala na HBO vysílat druhá řada Game of thrones! A dneska jsem měla možnost zkouknout tento první díl... to bylo tak... krásný... těším se na příští týden. Nebudu muset ani shánět další díl. V místní klubovně prý budou každé pondělí promítat od devíti novej díl :D

     Zítra máme jít na EMEGu měřit ven... a já si věřím, že bude hezky XD

Brzo bude už zase zítra... zas ponocuju... já to vedu XD

Žádné komentáře:

Okomentovat