pátek 30. března 2012

Hopík

     Já jsem taková flákačka a alkoholička, až to není možné XD... Když ale bylo tááák hezký počasí, to by byla fakt škoda sedět někde pod střechou.
     V úterý jsem měla školu skutečně až od dvanácti. Krásné cvičení z geo s příjemným naším vyučujícím. Ten kokot mi podruhý vrátil zprávu! Měla jsem fakt sto chutí mu jednu vlepit. Napadlo mě však jednoduchá fikaná oprava a potvrdil mi, že stačí. Tak doufám, že mi ji zas nevrátí nebo ho už asi zastřelim, kdybych měla čim.
     Po rozdání opravených písemek z minulého týdne jsme vyrazili s návštěvníkem z nějaké geo firmy s gpeskou měřit před školu. Bylo krásně. Proto mi přišlo jako velká škoda jít na přednášku ze ZVG. Minule nás tam bylo 5 ... a sám vyučující nebyl nadšen, že tam musí být. Snažila jsem se přesvědčit ostatní, že je blbost tam chodit a že si jí můžem sami zrušit, on by byl určitě rád. Ale ne, máme tam také, kteří prohlásili, že je ta přednáška baví a tak na ní půjdou. Já neřikam, že mě ta přednáška nebaví (sice na ní usínam, ale to je už u mě celkem standart), ale prostě když je tak hezky, tak kašlu na přednášku a jdu radši ven...

     Skočila jsem si na nákup a na kolej a vyčkala na příchod Lesního tvora. S dobrou náladou na duchu jsme nabrali směr Stromovka. Bylo opravdu příjemně. Došli jsme až k výstavišti, kde probíhá stále ještě Matějská pouť. My jsme si radši házeli s míčkem. Jak by bylo nádherné být bezstarostným hafíkem běhající za míčkem...
     Po nějaké době jsme dostali žížu na pivo. Cesta do Blili byla dlouhá, ale zvládli jsme ji. Doprovázeni dvěmi plechovkami a pytlíkem brambůrek jsme se zastavili v parčíku na lavičce. Spřádali jsme teorie o líných nic nechápajících fabrikách XD, život holt neni jednoduchý...
     Ve dvěřích koleje jsem potkala své milé sousedy. S taškami narvanými pivem na mě trpělivě počkali. Při příchodu na kolej mi vnutili jabkovici. Bohužel nepochodili. Nakonec ji teplou vypili sami XD Já jsem střízlivěla u večeře a večer dělala cosi do školy, až tak jsem byla tentokrát chvíli poctivá!

    Ve středu jsem razila na dopoledne na tělák. S jednou spolustřelkyní jsme se dostali už na vyšší level. Začli jsme střílet pokročile. Do téhle doby jsme stříleli tak, že jsme tětivu chytali asi 3 cm pod lůžkem, kotvu jsme měli pod lícní kostí, šíp na nose a mířili jsme špičkou šípu do středu terče. Jako pokročilí jsme začali držet tětivu tak, že je lůžko mezi ukazovákem a prostředníkem, kotva je pod čelistí a míří se měřidlem realizovaným hlavičkou špendlíku. Zajímavé. A omlátila jsem si z toho levé rameno, mam tak roztomilou žluto-fialovou modřinu, jak já to dělam XD
     Po těláku jsem si došla na oběd a zamířila na kolej. Tam se mi podařilo udělat první úkol na matiku. Na cvičení z IGS se mi tentokrát docela dařilo, nojo, nepotkala jsem tam toho, který by mi přinesl smůlu XD

     Večer nás v Blile nějak napadlo se spolužačkou, že bychom se šly docela večer vyvenčit. Ale zpočátku to vypadalo že budeme muset bloudit večerní Prahou samy. Dopadlo to nakonec dobře, samy jsme nebyly.
     Navštívili jsme hvězdárnu, kde jsme se koukli na kamaráda Jupitera, Venuši a Marse a já jsem si pořídila za poslední peníze hopsakouli :D. Procházka se opět trošku protáhla. Neskončili jsme hned na Strahově v hospodě, ale vzali to projistotu přes Anděla. Tak jsem byla zas na pivě, achjo. XD Měla jsem už trošku strach, že se nedostanu do Dejvic, ale nakonec se zadařilo a já se na kolej mohla dostat, dokonce již předposlednim autobusem. Doprovod však měl trošku větší potíže dostat se zpět na kolej...

     Včera jsem si původně chtěla dojet dopoledne pro knížku do knihovny u Václaváku, bohužel jsem se probudila asi v půl 11 a na knížku si vzpomněla pozdě.
     Přes zastávku na oběd jsem včas zabloudila do školy. Konala se zase docela vtipná přednáška z EMEGu o GPS, kdy přednášející zavěšoval gps ven z okna. Na závěr se zamířilo i na střechu. Před přednáškou pana Žárovky jsme se nudili. Půl hodina času je dlouhá doba. Místo vlaštovek přišel na řadu můj hopík XD... už ani nevim, kdo vymyslel  pokoušet se trefit do umyvadla v rohu přednáškový místnosti.
     Přednáška pana Žárovky byla příšernější než obvykle, vůbec nechápu, co jsme tam zas dělali - nějaký rozdělení pravděpodobnosti statistiky ... fakt netušim nerozumněla jsem mu. Naivně se nás zas ptal, jestli mu rozumíme.

     Poprvé jsem jela až domů už ve čtvrtek. To je pohodlíčko jezdit si autem XD

     Venku prší. Já bych měla dělat věci do školy. Minimálně 2. zprávu na geo musim udělat. Ale chce se mi? Musim. Kdyby mě někdo už delší dobu ták hrozně neštval... achjo. Studium neni jednoduchý.


9 komentářů:

  1. Ty jo, ty nějak paříš. To já mám teď hafo testů, protože máme něco jako první část zkouškovýho, pak ještě do toho nějaký úkoly...takže si ve výsledku nedovolim ani epizodku seriálu, natož paření. Možná si někam vyjdu s kámoškou ve středu, protože mi to už začíná dost lézt na mozek a ona potřebuje odreagovat od nějakejch problémů.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máte tentokrát nějaký namáhavější než my, mi přijde teď, to před rokem jsi se zase ty poflakovala (skoro) a já makala jak šroub. Jako taky máme nějaký povinnosti a tak, ale musim se chodit odreagovávat, nebo by mi už asi hráblo :) ... pak musim zase makat o víkendu... XD

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi to tak přijde, že se nám to nějak prohodilo. V zimáku jsem měla docela pohodičku a teď je to šílený.

    OdpovědětVymazat
  4. Asi jste příliš zpohodlněli, tak vás teď musí prohnat :)

    OdpovědětVymazat
  5. řešení zní- pojeďte na erasmus něakm na jih XD po počátečním vyřizování už se vpodstatě jenom paří a paří XD

    OdpovědětVymazat
  6. Kočík: To bych si moc nepomohla...sice bych semestr pařila, ale pak bych to musela dohánět, a to už bych kord nedávala.

    OdpovědětVymazat
  7. kouzlo je v tom, že ti ten proflákanej semestr uznaj místo českých předmětů

    OdpovědětVymazat
  8. to nám by asi neuznali... XD... já tomu většinou nerozumim ani v čj, natož v cizim jazyce :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pochybuju, že bych v zahraničí našla školu, kde by měli odpovídající předměty za češtinu...bych měla šanci akorát tak u angličtiny a stejnak bych si pak ten jeden obor musela dodělávat...

    OdpovědětVymazat