pondělí 26. března 2012

Sedmice

Je pondělí, za chvíli bude úterý, pak i středa... čtvrtek a pátek! Další týden v pr... pryč. Venku je nádherně, nic se nechce dělat. Tíha nehotových úkolů drtí svědomí. Tupost však pohltila mozek. Nic nevychází, tak jak má. Ale přece jenom je hezky na světě, občas.

Před chvílí jsem dokoukala 3. díl Sherlocka, on je tak seksy XD... ještě mám další tři dílky.... škoda, že jen tři. Zítra mám až od dvanácti, super, Geo, těším se. Zítra plánuju zatáhnout odpolední přednášku a jít se konečně trochu projít, když je tak krásně... stejně bych na přednášce akorát tak blbě civěla, občas si sice něco málo zapsala, ale spíš spala, než bdila. ... Procházka bude prospěšnější :D ... 
Dobrou půlnoc přeje

                        usínající Kooky

 děkuji Méďo :)

3 komentáře:

  1. kůkyšáku viděls stříbrnýho lysáčka :)) to je nejlepčí díl z šerločka, o koníčkovi

    OdpovědětVymazat
  2. a myslíš novýho sherločka? já koukám právě na nového sherlocka z roku 2010 předělanýho do současnosti :D

    OdpovědětVymazat
  3. já ti nevim ani hovno dyčku, vim že tech filmových verzí je požehnaně, koukala sem na ně kdysi na hallmarku nebo jak se ta stanice jmenovala :D tam totiž dávali asi tak 3 věci pořád dokola a jedna z nich byl šerloček

    OdpovědětVymazat