středa 21. března 2012

Vlaštovčí nálety

     Přišel další týden. Tak jako ten minulý odešel, i když neměl nohy. Roztomilé pondělí dokáže vždycky zvednout náladu. Nezklamalo ani tentokrát.

     Geodézie byla jak jinak než úchvatná. Matika mě dorazila, až jsem si z toho musela začít skládat parníčky a lodičky z papíru XD. Původně to začalo ale u krásné A4-ové vlaštovky. Posluchárna se sice tvářila jako ideální místo na let vlaštovky, ale nejsem taková recidivistka, abych o přednášce tuto akci uskutečnila.
     Přednáška skončila. Sbalila jsem si těch svých pár švestek a vlaštovku, flotilu jsem udala a mohlo se vyrazit vstříc hodině cvičení z vyrovnáváku v 9. patře.
     Do začátku zbývalo ještě moře času, nějakých 20 minut. Co s volnou chvilí, vlaštovkou a skutečností, že je člověk ve výšce asi 30 m nad zemským povrchem? Chvilku jsem testovala let prototypu po třídě a chodbě. Když mě znenadání napadla spásná myšlenka. Venku bylo tak krásně. Modrý nebe. A okna se dají otevřít :D ... stačilo jen otevřít okno, pořádně se rozmáchnout a vlaštovka vzorně vzlétla. Plachtila a plachtila notnou chvíli téměř přímým směrem až konečně dopadla, na střechu protější budovy. Otestovala jsem ještě několik dalších stejných prototypů, avšak žádný nedolétl tak daleko. Zapojilo se i pár dalších nadšenců. Většinou ale vlaštovky nabraly špatný vítr a vrhly se střemhlav dolů jako kamikadze. Pár jich dokonce dopadlo opravdu nebezpečně blízko lidí na ulici XD ... a tak se v okolí naší školy válí asi desítka vlaštovek... Žádná vlaštovka však nepřekonala mou první rekordmanku XD...
     Z cvičení z vyrovnáváku se nás pár tajně vypařilo a zamířilo raději na cvičení z matiky. Nechtělo se nám čekat na cvičení od pěti. A jak jsme posléze zjistili pozdější cvičení se dokonce pro malou účast zrušilo, takže jsme udělali dobře, že jsme zmizeli :D

     Včera byl den D, nebo-li den Dvou testů. Od desíti jsme psali na cvičení z EMEGu, doufám, že jsem to napsala, jinak nevím, nevím... a od dvanácti se psalo na cviku z Geo. Mohli jsme mít i pc, tak jsem si pro něj prozíravě před cvičenim skočila. Tak doufám, že mám alespoň to něco dobře, celé to nikdo nestihl.
     Test byl na výpočet volného stanoviska vyrovnáním ze čtyř měřených délek na 4 známů body. Bylo to v podstatě to, co jsme dělali v první úloze, akorát nenormálněji zadané - pro usnadnění a muselo se to víceméně počítat ručně... ehm XD ... násobení, sčítání, odčítání matic a tak...
     Po písemce jsme se přemístili do sklepení, abychom dělali na druhé úloze na pc. Já jsem se ještě s naším milým vyučujícím zdržela chvíli nahoře, kvůli první úloze, kterou mi vrátil ... fajn XD
     Od čtyř hodin odpoledne byla na programu ještě přednáška z Vyšší geo. Z 30, přibližně se nás dostavilo 5... tak jsme vystřídali posluchárnu za intimnější zasedačku s krásným výhledem na prosluněné jarní město pražské. Nehorázně se mi tam chtělo spát :D

     Večer se konal takový menší turistický výlet ze Strahova přes Hrad do Dejvic, bylo to fajn projít se pod hvězdnou oblohou :D...

     Dneska jsem si dopoledne zas zastřílela a šla na oběd. Jaképak bylo překvapení, když jsem zahlédla cestou do menzy našeho milého vyučujícího Geo, kterak drží lať. Jeho o poledni viděti, smolu znamenati. Jinak si neumím vysvětlit, že jsem byla na odpolednim cviku tak mimo XD

     V pondělí jsem se večer koukala na školní email a jaképak bylo překvapení, když jsem tam našla zprávu o kvalifikaci na mistrovství světa v házení vlaštovkou, který bude probíhat v atriu u nás ve škole 28.3. :D ... hmmm... XD

zadání geo:
 

2 komentáře: