středa 14. března 2012

Veš

     To se tak občas stává, že je člověk líný jako veš. Nebo dokonce ještě hůř než veš. Vůbec nic se mi nechce dělat. Vždyť to nehoří. Svědomí se s tím však nechce tak lehce smířit a hlodá a hlodá stále dál: "Už je čtvrtina semestru v háji a ty nic nemáš! Všechno ti začíná padat na hlavu a ty s tím nic neděláš!!"
     Když ono to není tak snadné. Úlohy na vyrovnávák, ano, už jsou zadané tři a já mam jenom asi čtvrtinu té první, ale vždyť je termín k odevzdání daleko, tak proč se tím zabývat, když to stejně nevydumám?? I když teď bych mohla, mám k tomu nějaké ty podklady, snad se mi o víkendu něco podaří udělat :)
     Další týden je skoro za námi, achjo. Nějak to rychle utíká. Příští týden budeme v úterek psát první dva zápočtový testy. Jeden z EMEGu, ten by neměl být ještě tak hrozný - jenom ze čtyř úloh, co jsme dělali na cvičení, ale ten druhej test? Z Geo čtverky? Hmmmm... netušíme jak ten test bude vypadat či probíhat, nebylo nám k tomu nic sděleno. Jenom víme, že se bude příští týden psát a bude mít pouze jeden opravný termín. Proč máme na tenhle předmět takovýho... děsnýho učitele?Kéž by ten test nesestavoval. Stačil nám zápočťák minulej semestr od něj, takový sviňárny si umí vymyslet jenom on.

     Poslední pátek, co byl, jsem byla překvapivě na hokeji opět XD... Hráli jsme s Děčínem finále skupiny - první zápas. Děčíňáci jsou hazlové padající, kteří si tak vynahrazují to, že neumí hrát. Velmi namáhavě jsme vyhráli na nájezdy 5:4, byl to zázrak. Ob den se hrál druhý zápas v Děčíně. Ten jsme obdobně namáhavě ale projeli. Tak jsem si včera řikala, jakpak to dopadne tentokráte??? A naši vyhráli 10:1 ? Hmmm... chtěl by to ještě jednu výhru :) ... to jen tak krátce jako hokejová odbočka XD

     O víkendu jsem měla tak trošku nůž na hrdle. Flákání - neflákání, lenost - nelenost. Musela jsem dodělat první zprávu na Geo, protože jsme ji v úterý museli odevzdat. I stalo se, že jsem sesmolila asi 15-ti stránkovou zprávu, která mi ovšem příliš nevycházela. Vytiskla jsem ji. V pondělí byla přednáška, vysokého stupně úmornosti, kde jsem také prozřela díky šikovné, nelíné, tak trošku zombí poradkyni, která skoro nespí a ještě žije, neuvěřitelné XD (vím že si tohle bude číst... jestli se pozná?? hm hm? :D) ... hmmm... No, zkrátka jsem odhalila jeden z možných zádrhelů. I zkusila jsem ho večer odstranit. A hle, ono to najednou zázračně začalo skoro celé vycházet? Třeba mi to vrátí, ne kvůli nekonečnému seznamu chyb, ale jenom jedné či dvou? Jůůůůů XD .... ps. opravovat bych to teda nechtěla, i když jeho to očividně baví ...

     Ale od té doby jsem zas na nic příliš nesáhla. Achjo, já to vedu. Jsem se nakazila flákáním. Asi bych potřebovala trochu nakopnout XD

     Třeba včera, jsme měli školu jenom do tří, protože nám od čtyř odpadla přenáška. No, jak jsem využila volného času??? Šla jsem na dvě hoďky ven a večer do hospody, já to vedu XD ... ale nějak mi to příliš nevadí, to je na tom to nejhorší.
     Dneska jsem byla na těláku, za hoďku a něco mam jedno cviko a pak bych měla jet na stáž na Karlovku, jestli nezabloudim, či mě tam neodmítnou... uvidíme :)

Flákač

Žádné komentáře:

Okomentovat