čtvrtek 8. března 2012

Sere pes

     A dneska toho mam už opravdu plný kecky... "sere pes" ... na všechno

     Zase další týden přišel a už zase odešel. Pondělí bylo hrozný, úterý docela šlo. I středa šla. Včera jsem po škole vyrazila na hokej. Hrálo tady nedaleko Vrchlabí s Hvězdou Praha. Po návratu jsem dodělala dvě úlohy na IGS, v 0.04 je odevzdala obě a šla v podstatě spát.
     Dnešek byl díky škole děsnej. Ne tak docela kvůli samotnýmu vyučování ale kvůli tomu, jak zas všichni debatili o tom jak komu co vychází a kdo co už má odevzdaný a tak... hm... přišla jsem na to.... že jsem asi debil ... krom IGS nemam nic. Příští týden v úterý musim odevzdat první úlohu z geodézie. Výpočty mam už všechny hotový, ale to je bohužel jenom malá část. Většinu toho tvoří podělaný výpočty chyb, vykreslení jejich elips či co... a protože jsem asi blbá... tak netušim jak na to. Prostě se těšim na víkend, na tu dobu, kdy budu bádat milion hodin nad tim, jak se co dělá a stejně v podstatě na nic nepřijdu a budu to muset odevzdat aspoň nějak tak... nebo budu otravovat spolužáky, kteří jsou očividně inteligentnější než já... holt všichni nemůžou být geniální...
     Proč?? proč?? ... proč mi všechno trvá tak dlouho a stejně mi nic nevychází???
     Nemam už sílu na nic. Můžu jenom doufat, že se znenadání objeví ... jinak nevim...

     Si připadám jak na houpačce; jednou jsem v pohodě a za chvíli jsem v depresích a beznaději hlubší než Mariánský příkop... a tomu se řiká užívat si život plnými doušky. Nebaví mě to...

Žádné komentáře:

Okomentovat