sobota 3. března 2012

Gay plusplus a Japončíci

     Středeční den byl opravdu nabitý. Dopoledne bylo ve znamení protestů, odpoledne ve znamení chvilkového poflakování a krátké návštěvy školního ústavu...

     Práce v prográmku byla pro mě chvílemi až příliš náročná. Byla jsem poněkud mimo XD...
     Večer jsem se na osmou hodinu dostavila na sraz na Strahově. Nechci být hnusná a zákeřná, ale upřímně; jsem ráda, že tam nebydlim. :D Nemusím každý den dojíždět v narvanym buse. Bohatě mi to postačí jednou až dvakrát do roka. Myslím, že mám v tomto zas na nějaký ten čas vystaráno :D

     Další ročník G++ byl zorganizován v P.M.Clubu u Karláku. Nechyběly tradiční akce jako křest prváčků a pivní štafeta. Tu vyhráli učitelé, prý bychom se měli stydět jako studenti, holt jde všechna kvalita studentstva do kytek, kam jinam... XD ... Akce se povedla, poslední metro jsem samozřejmě nestíhala, v půl třetí už i to nejposlednější metro spinkalo, ulice brázdily jen neúnavné noční tramvaje a autobusy.
     Na kolej jsem dorazila poprvé až po jedné hodině noční, a to znamenalo vytáhnouti svou kolejenku a prokázat se. Po půl čtvrtý jsem se umytě válela v posteli, bohužel to mělo jedinou chybu, že když to zalomím takhle pozdě, tak spím hůř než pražené oříšky. Ještě k tomu všemu spolubydla štrachala od půl sedmý, asi aby nám přichystala opravdové překvápko. Človíček se takhle probudí, večer má ještě spolubydlící a ráno už ne... bez jediného slovíčka, aspoň že zanechala vzkazíka. Musím však uznat, že jsme se s ní těch půl roku opravdu na pokoji nenudily. Bohužel s největší pravděpodobností nezůstaneme jako minulý rok pouze ve dvou, někoho k nám asi prdnou. O tom jsem se tu ale nechtěla rozhovořit.
     Prostě jsem se moc nevyspala. Ještě k tomu všemu jsem měla budíka na osmou hodinu ranní, abych se přihlásela na letní výcvikový kurs. Bylo to téměř neuvěřitelné, přihlásila jsem se v 8.03 (přihlašování bylo od 8.00) a už bylo pár kursů plných???? Naštěstí ten můj ne :) Celá mrtvá jsem se po další hodince převalování odhodlala vstát. Snažila jsem se probudit i sprchou, ale příliš to nezabralo. S neklidným žaludkem jsem se nasnídala, postupem času dokonce vyrazila do menzy alespoň na polívku, nakoupit si nějakou tu večeři do Blily a nakonec na jednu přednášku do školy.

     Drobně jsem byla mimo, ale já jsem většinou na přednáškách mimo, takže to nebyla zas tak výjimečná situace, jenom kdybych nebyla tak vyčerpaná. Nejvíc mě asi vyčerpávala myšlenka, že večer nemířím do postele nýbrž na koncert. Stal se zázrak. Ze školy jsem šla jak znovuzrozená a plná života. Trošku mě však hlodalo svědomí, že tentokrát nebudu na přednášce pana Žárovky.
     Po odskoku na kolej a večeři jsem zamířila na Žižkov. Od sedmi, respektive od osmi se měl konat v klubu Matrix koncert neznámé japonské skupiny Plunklock. Dostavili jsme se včas, ale oni včas dovnitř nepouštěli. S pocitem, že ty schody sestupují asi až do středu Země, jsme rychlostí 1m/5min začali vstupovat. Nedokázali jsme si vysvětlit, proč ta fronta postupuje tak pomalu. Bylo to kvůli šatně... radši jsme si do ní nic nedali XD...

     Klub Matrix je docela velký. Celkem nás tam odhadem bylo asi jen 100, možná 150. Maličko. Většinu návštěvníků tvořily hysterické, šíleně upištěné fanynky. Drželi jsme se projistotu stranou.
     Na scénu dorazili asi v devět. Mluvili pouze japonsky, anglicky řekli asi 3 slova. Nehráli špatně, to ne, ale byli šíleně zmalovaní. Dostupem času se trošku rozpouštěli. XD Jediný kdo nebyl z té čtveřice zmalován byl bubeník. Ten měl roztomilý culíček. Divili jsme se, jak dokáže takovou dobu s takovou vervou bubnovat.
     Skončilo to něco před jedenáctou. Ninja, který tam byl s námi, získal dokonce bubeníkovu zlomenou paličku!
     Z klubu jsme se přes podivnou čtvrť vyšplhali do kopce. Zde jsem měla možnost okusit další kolej na vlastní kůži... 

     Další den jsem si přes svou kolej zajela na nádraží, kde jsem si stopla železničního oře...

     Dneska jsem dopoledne něco udělala na stimulaci svého černého svědomí a odpoledne vyrazila na návštěvu jednoho nemocničního pacienta a posléze na hokej. Vyhráli jsme a postupujeme do finále skupiny :)

A teď půjdu spát XD...

2 komentáře: