neděle 18. března 2012

Letooo

     Připadá mi už maličko trapné tady psát, že je další týden v háji. Je to, myslím, už docela ohraná a otřepaná fráze. Bude to asi tím, že je to pravda :D
     Pozdně zimní počasí se o pátku a víkendu neuvěřitelně transformovalo o několik měsíců dál. Kdo by hádal, že uprostřed března si človíček bude pomalu na sebe moct vzít jenom triko a kraťasy a nezmrzne? Asi se už jaro zrušilo úplně, nejspíš pro nepříliš velkou podporu.

       Ve středu jsem měla jenom jedno cviko od čtyř asi do půl šestý. Protože jsme končili docela brzo, už chvíli před půl, měla jsem ještě chvíli si odskočit na kolej. Na sedmou jsem se chtěla dostavit do Celetný na stáž na Karlovku, kde jsem chtěla navštívit přednášku o japonském komixu, manze. Asi jsem vypadala jako malý úchyláček, když jsem přišla akorát na první z několika přednášek vztahující se k yaoi XD... hmmm XD
     Ve čtvrtek jako obvykle byla škola od dvou hodin odpoledne. Tříhodinová přednáška z EMEGu proběhla vcelku normálně. Obyčejně následuje ještě dvouhodinovka Teorie chyb, ale tentokrát byla zrušela. Prý pan Žárovka den předtím slavil a ještě nebyl schopen čehokoli.
     Docela se mi hodilo, že nám přednáška odpadla, alespoň jsem mohla jet nach Hause o dvě hodiny dřív. Dokonce jsem si zas zařídila, ale ehm... no nic se nestalo naštěstí, ale asi neni dobrý na hlavním tahu při spojování pruhů zastavovat, když jsem holt byla slepá a nevšimla si že mě pouští... hm hm, tak jsem byla zas jednou za debílka, ale časem si na to docela člověk zvykne.

     V pátek odpoledne jsem se vrhla na nějaké ty školní povinnosti a zadařilo se po delší době. Zazelenalo se mi jedno kontrolní okénko a včera dokonce další. Akorát ještě zbývá dodělat jednu část, zpracovat do zpráv a může se odevzdávat :)

     Včerejšek odpoledne bylo ve znamení randevú. Po delší době se odehrál sraz. Jaké by asi mohl nést téma, když jeden človíček je japanolog a dva ostatní japanofilové XD ... Jako velmi nebezpečný ozbrojenec jsem donesla ostré řezací náčiníčko, a proto nic nebránilo tomu, aby jsme si udělali šuši, sushi. Nakonec jsem si nasosala nějaký ten matroš a s plnými břichy jsme se mohli spokojeně rozejít.

     Jen tak okrajově; včera se hrál pátý finálový hokejový zápas o postup do baráže o první ligu a my jsme vyhráli, postupujeme! Poprvé! ... chich XD

     Dneska je zase tak hezky a já budu dělat věci do školy, to se ale mám ... a večer zas tam...

4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsme se zas po delší době sešly. :) Příště můžeme třeba zkusit udělat pity. Honza objevil u nich v Tescu těsto na ně, takže je velká pravděpodobnost, že ho budou mít i u nás. Ještě se od něj nechám navést, kde přesně to tam našel.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem zvědavá, hezky to okoukej a pak nám zas uvaříš :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře. :D My si jí teď spolu chceme dělat o velikonocích, tak budu mít přípravu od mistra. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to až tak vyvařujete :D Jinač ty placky sem taky viděla, to je v tesku vedle pečiva takovej regálek s c"izokrajnýma věcma" jako plechovka kokosovýho mlíka, rejžovej papír či bambusový výhonky

      Vymazat