neděle 15. ledna 2012

Krize

     Nadešlo období krize. Člověku se chce spát. Mně se chce spát. Opravdu nemám náladu se snažit něco pochopit a něco se naučit. Už zítra po mně zas něco budou chtít, achjo.

     Včera večer jsem se koukla na jeden film, který mi znenadání vpadl do cesty. Nebyl to zrovna vhodný film na dobrou noc. Ale ani jsem po něm neměla divný sny ... XD

Zelená míle
Frank Darabont
1999

     Muž v domově důchodců se svěří přítelkyni o svém podivném příběhu odehrávajícím se roku 1935, v době, kdy byl vrchním dozorcem ve věznici, v oddělení, kde vězni čekají na svou popravu.
     Zelená míle je poutavý film, který člověka zasáhne. Zajímavé osudy lidí, přepadené neočekávaným zázrakem, ale co s ním?

     Už mi ze všeho začíná trochu hrabat a všechno mě nehorázně nebaví... ehm... jdu se zahrabat a doufat v zázrak :)

Žádné komentáře:

Okomentovat