středa 11. ledna 2012

Vyrovnávák

     Další zkouška, další fajfka v seznamu :D

     Od desíti, v sedmi, v B 973 s panem Žárovkou :) Byly jsme tam dvě z druháku jinak 5 dalších bylo ze třeťáku. Dostali jsme na papíře zadání, kde byla napsána adresa na server ftp, odkud se mělo stáhnout zadání, podle čísla, co vám pan Žárovka přiřadil.
     Docela jsem byla zmatená jako skoro všichni než se nám podařilo stáhnout zadání do správné složky a otevřít si octave.

     Jak bylo úžasné, když vám z dvouhodinového času asi polovinu toho provrtaj až vám skoro drnčí u toho stůl? ... krása ... ještě že nám teď dělaj nový výtahy... kvůli tomu přidal asi 40 minut navíc, ale už jsem se stejně nudila, dva příklady jsem vypočítala a ostatní pro mě byly tak trošku záhadou.

     Obdržela jsem za dva dobře vypočítané příklady D upokojivě a mohla jsem uspokojena jít  XD. Na ústní jsem se fakt necítila... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat