středa 21. prosince 2011

Nuda povznáší

     Ach, to dočasné volno a nuda je úžasná XD

     Pondělí dopadlo tak, jak asi mělo, i když to bylo velice náročné - především na čas, jak jinak se Skořepou... Skořepa je kromě jiného také zákeřný. Od něj nemůžete čekat v písemce nic dobrého. Ne, že by příklady byly těžké, to ani ne, ale jsou zákeřné... např. schválně jiné pořadí naměřených hodnot a celkově divné zadání - které v praxi v životě nepotkáte... aneb zápočtový test z geodézie 3. Nejhorší na tom ale je, že geodézii 4 má celou na starosti Skořepa, nejen cvičení, takže pak bude na zkoušce. Supr dupr... ale to teď naštěstí fakt nemusim řešit XD
     Úterek byl ve znamení nákupů a lovu jídla. Návštěva liduprázdné Ikei byla překvapivá, následovné nahánění oběda bylo také trochu překvapivé, ale především úmorné. Až ve druhém obchodním centru měli to, co jsme chtěli. Palladium zklamalo. Anděl nás zachránil od smrti hladem. ... jenom ... proč tam bylo tolik lidí? ... byl přeci všední den! Lidi mají být pěkně v práci a ne na nákupech!
     Nákupy byly víceméně úspěšné, sehnala jsem, co jsem chtěla. Letos je ze mě chovatelka mrkve XD

     Dneska jsem si připadala, že uběhl minimálně rok, co jsem strávila v našem skvělém hlavním městě. Konečně jsem jela domů, uviděla sníh a poznala, co to znamená namrzlý chodník! Samé neuvěřitelnosti!
     Odpoledne se jelo také na nákupy, musel se sehnat strom a nějaké další věcičky, zadařilo se.
     Večer jsem ještě navštívila místní hokej, poprvé jsem viděla naše prohrát... ale těsně, necelou minutou před koncem třetí třetiny jsme dostali 4. gol a tak jsme prohráli 3:4 ... ale jsme pořád první, a to se vyplatí XD

     Myslím, že se mi chce spát, zavíraj se mi očička. To je hodně důležitá informace... proto to sem asi píšu, nevim XD

     A do Vánoc mam volno, kašlu na všechny povinnosti! Jak je na světě hned líp :)

Žádné komentáře:

Okomentovat