pátek 23. prosince 2011

Zvláštní

     Tenhle rok se pomalu ale jistě chýlí ke svému závěru, ano, je to novina.  Přijde mi, že rok se dvěmi jedničkami na konci byl až neuvěřitelně dlouhý... možná je to pouze můj dojem. Možná to také bude tím, že žiji v jiné časové dimenzi :D


     Letošní Vánoce budou zvláštní. Nevím proč, asi pouze můj podivný vnitřní pocit...
    Do dneška v podstatě nezačala pořádná zima, nebo to bude tím, že se mi letošní Vánoci velmi znelíbila škola.

     Zdá se mi, že všechno jde do háje. Další moje utkvělá představa? Rok 2012 ... konec světa? ... blbost jako vždy. Zatím to ale vypadá, že všechno se jen zhoršuje... otázkou je, jestli se to opět někdy zlepší... ? Nebo na nás 21. prosinec přeci jen čeká? ...

     Dnešek byl ve znamení rozloučení, rozloučení s člověkem, který napomohl změnit naši zemi. V podstatě jsem ho neznala. Činil věci v době, kdy jsem nebyla ani na houbách. Prezidentoval v době, kdy jsem sice pobíhala na světě, ale jako malý špunt jsem příliš nevnímala tyto události. I tak si ho cením. Bylo by skvělé, kdyby se na dnešní politické scéně objevil někdo jako on. Možná by všichni nekoukali na politiky mezi prsty a nechtěli by je v nejlepším případě poslat na Sibiř...

     ... tak teda šťastné a veselé Vánoce ...

Žádné komentáře:

Okomentovat