sobota 17. prosince 2011

The letzte víkend

     Škola už skončila. V pondělí musim do školy. Budu psát test. Zápočtovej. Musim ho napsat. Pak bude volno. Vánoce. Ježíšek. Svátky. Silvestr ... učení ... asi tak miliarda zkoušek, možná dvě...

     Na tenhle víkend jsem zůstala na koleji, asi poprvé, co jsem v Práglu zůstala na víkend a budu ho celý trávit na koleji... achjo, přijde mi, že jsem tady už věčnost. Asi jo. Ale nejsem tady sama, nemusím se bát...
     Chci mít povinnosti jednoou zase z krku... a dělat něco ... něco zajímavýho, co baví... a nes_r_... neštve :)

... mam už z krku igs, právo (asi bych se měla dát na právničinu XD), zápočty z fyziky a semináře, tělák,... asi před 5 hodinama jsem odevzdala poslední úlohu z tcv... tak snad budu mít zápočet a budu se moct přihlásit na poslední zkoušku ... ale že by se mi chtělo... na matiku si musim udělat dobrovolny ukol, kdyz můžu mít díky tomu lepší známku, ... tak proč ne že... no... v pondělí bude geo... a pak... pudu nakupovat a pojede se do maloměsta :)

... mam otázečku... proč jsem letost ještě neviděla sníh??? proč se mu tak umě vyhýbám?... nebo on se vyhýbá mně? ... prý zítra má být i tady... tak možná... :)

     Teď večer jsem se koukala na čt2 ... jde mi tady zase televize po dlouhé době XD... no to jen tak okrajově... ale ta věc, o čem se tady teď snažím cosi sesmolit, je film, co tam dávali ...

Persepolis
Vincent Paronnaud, Marjane Satrapi
2007

     Tento snímek je francouzský, animovaný a musím říct, že mě velice oslovil. Je opravdu hezky zpracovaný po výtvarné stránce, 2D animace je úžasná. Zaujal mě však také po stránce obsahové. Přibližuje pro mě a jistě pro mnohé neznámé prostředí Blízského východu, konkrétně Iránu a jeho historii. Celým dějem nás provází příběh mladé Iránky odehrávající se v době 70., 80. a začátku 90. let 20. stol. ...
     dávám palec nahoru a doporučuji ... v originále - francouzsky s titulkama ... :)


Žádné komentáře:

Okomentovat