středa 7. prosince 2011

Kníč kníč

     Už nevim co tady mám psát, poddala jsem se depresivním pocitům a ty mě ani v nejmenším nechtějí opustit, mají samou ruku, samou nohu, drží mě pod hladinou bezmoci a já se pomalu začínám topit.

...nevíme nic, co jako bude, halucinace jsou tady všude...

Tenhle týden jsme psali už první dva zápočtový testíky, včera jeden z fyzikálního semináře, který mám konečně z krku, teď už "jenom" zkouška a dneska druhý z igs, na který asi nebude zas tak brát zřetel, prý jsme měli mít alespoň 4 otázky dobře z 20 XD... měla jsem 18 :) ... no a tím to veselé asi končí...

Včera jsme byla na poslední přednášce z céčka, co asi tak jako nedávám, páč jsem neměla přes semestr čas ještě programovat a teď už nevím, jestli se to dá dohnat, když mám stále jiné práce až nad hlavu. Musim dodělat úkoly na tcv a hromadu dalšího...prostě ... eeeeeeeeeeeeee

Žádné komentáře:

Okomentovat