čtvrtek 17. listopadu 2011

Sváteček

     Je to tu, je tu svátek, teda ještě chvíli je tu, za necelou hodinu už tu nebude... zase melu krávoviny... XD

     Od rána až do odpoledního večera jsem seděla nad matikou a snažila jsem se jí naučit, v úterý, sice až v úterý, budem psát druhej test, ale do tý doby asi nebudu mít zrovna moc času. Volno jsem měla dneska, další bude možná v neděli odpoledne... achjo...
     Počítala jsem furt, teda skoro furt, s přestávkama na jídlo, záchod a odreagování. Chvíle tohoto "volna" jsem vyplnila sledováním dílů jednoho "hnusnýho" anime, který je tak "hnusný", až je fakt hodně dobrý *závislá* - Rainbow.
     Večer jsem se na všechno už vyprdla, sice bych chtěla mít už úplně všechno hotový, ale to nebudu, ani když nad tim budu sedět 20 let v kuse, bohužel. Budu muset načerpat inspiraci z okolí :), nic jinýho mi nezbyde... *někdy jí to fakt hodně štve*...
     Večer jsem se teda na všechno vyprdla a šla do kina, teda spíš jela XD

Ocelová pěst (Real steal)
Shawn Levy
2011

     Fakt jsem si řikala, že to bude velká ptákovina a ono ani moc ne... jenom taková střední ptákovina XD
     Tento film se odehrává v blízké budoucnosti, jak se dá jednoduše dozvědět v textu od distributora, v roce 2022 ?, myslim XD. Box prostě není, co býval. Už mezi sebou neboxují lidé a kolem dokola nestříká jejich krev, ale vzduchem lítají kusy robotů a stříká olej, či něco na ten způsob. V ringu proti sobě stojí neuvěřitelně mrštní roboti. Lidé chtějí prostě víc akce, tvrdosti a zvonění kovu o kov.
spoiler a little bit
     Hlavní postavou je tu vysloužilý boxer Charlie Kenton, který se přeorientoval na zápasy robotů. Je však příšerně zadlužený, nedaří se mu. I stane se, že jeho bývalá družka, matka jeho syna - Maxe, zemře. Maxe v životě neviděl a najednou by se o něj měl starat. Nestojí o něj. Zájem o výchovu jedenáctiletého dítěte má jeho teta s bohatým manželem. Charlie se vzdá svých rodičovských práv za 50 tis dolarů, které ihned investuje do nákupu nového robota. Svého syna jednoduše prodá. Musí však se synem strávit léto...
this is dý end
     Tento film je plný úchvatných scén. Pokrok, kdepak se zastaví? XD Snímek jistě potěší a solidně odreaguje na celé dvě hodiny, neusíná se při něm. Čas uteče opravdu rychle.
     Co říci k obsahu celkově? Je to prostě typický americký film s typickými americkými scénami, co víc dodat. Nechybí tu ani psí oči, ani cesta ze smeťáku až na úplný vrchol a už od samého začátku víte, jak to skončí, ale i tak to za to stojí :D


     Už jsem fakt dlouho nebyla v kině, jsem skoro zapomněla, jak tam jsou filmy působivý - ve velkym XD

Žádné komentáře:

Okomentovat