úterý 15. listopadu 2011

To pude, musí

     Deprese se u mě střídají s optimismem vysokou rychlostí, jež hravě překonává světlo. Takže jsem v průměru, kdybychom tuto sinovu či kosinovu křivku aproximovali přímkou. Už zas melu kraviny XD... ale škola na mě nemá vůbec vliv!

     Dneska jsem byla zas ve škole už od osmi - kdy bylo cviko - fyzikální seminář. Na téhle hodině jsem měla asi největší krizi zas, i když já jsem jí dneska měla furt. Ale větší byla asi ještě v neděli, když jsem byla tááák nasr... štvaná, že celej víkend sedim nad úkolama, a protože netušim, jak se dělaj (vyrovnávák), tak jsem nic neudělala. Naštěstí jsem večer šla na místní hokej, a vyhráli jsme 9:2 XD...
     Ale zpět ke škole. Od desíti byla zas přednáška z fyziky, to mi taky moc na náladě nepřidalo. Aspoň oběd byl pak docela dobrej. Od dvou byla přednáška z matiky, kde jsem opět propadala depresím, protože jsem byla už úplně zmatená ze všeho... za týden přesně (nejspíš) budeme psát 2. zápočtový test z trojnýho integrálu a ... prostě pomoooc... Pak přišla skvělá přednáška z céčka, kam od nás (druháků) chodí asi 10... a půlka ještě odejde většinou o přestávce, kterou dělá uprostřed. Nevim, jestli jsme na tom líp, než ti, co tam nechodí vůbec XD ... ale nemáme černý svědomí XD... Kreslila jsem si... a to byla taková hezká regenerace nervů... musim se pochlubit :D

     Ale ono to musí nějak jít kuš už! Cheer up! áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá...

Žádné komentáře:

Okomentovat