úterý 4. října 2011

Dědula

     Po dlouhé době, v novém školním roce, se opět uvedl do provozu takýsi místní filmový klubík. Začátek v půl deváté se maličko protáhl kvůli obrovskému zájmu postupně přicházejícího diváctva. Jeho počet dosáhl téměř kapacity klubovny, i když to trochu přeháním. Ještě by se někdo vtěsnal. I tak se ale dá říct, že bylo vyprodáno XD... asi okolo 25 lidí, to oproti 5 lidem minulý semestr je opravdu trošičku rozdíl... :D

Gran Torino
Clint Eastwood
2008

     Film Gran Torino, má velmi dobré hodnocení na csfd, proto jsem předpokládala, že bude dobrý, ale stejně jsem do něj nevkládala příliš velké naděje. Byla jsem proto, a stále ještě jsem, mile překvapená. Od jeho konce neuběhlo ani půl hodiny...
     Snímek je psychologické drama s mnoha okamžiky, kdy se skutečně zasmějete. Hlavní postavu, kterou ztvárnil sám režisér, je starý, zatrpklý, čerstvě ovdovělý dědula, kterého všechno sere. Omluvte můj slovník, ale on ho má velmi peprný. Je to vysloužilý voják z Koreje, kterého by jeho vlastní děti strčili nejlépe do domova důchodců a majetek si mezi sebou pěkně rozdělili - dům a vypiplané auto Gran Torino z roku 1972. Tento bručoun velmi nemile snáší sousedy - číňany. Je rasista a dává to výrazně najevo. No, co bych tak řekla, abych nic neprozradila ... jeho vztah se k nim postupní změní...

     Jak jsem již psala, byla jsem tímto filmem velmi mile překvapena. Neumím psát recenze, protože mě nenapadají ta správná slova, nejsem žádný odborník. Proto napíšu neurvale, že je dobrý.
     Pokud by se mě někdo zeptal, na jaký film by se měl podívat, rozhodně bych mu ho doporučila. Má svou sílu, člověk se u něj zaručeně nenudí... a na konci možná i kapku uroní :)
A Eastwood dělá fakt hezký nasraný ksichty XD...


4 komentáře:

  1. Hmm, vypadá to fakt zajímavě! :-U-- Zaujali mě ti Číňani, vzhledem k mý bývalý spolubydlící teď pořádně nevim, co si o nich myslet.

    OdpovědětVymazat
  2. tady poznáš, že to jsou v podstatě normální lidi, a jako film rozhodně doporučuju, velmi se mi líbil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mohly bychom ho dát na nějakej společnej filmovej večer jako jsme předtim daly Mr. Nobodyho. Teda pokud by ti nevadilo, že by jsi to viděla znova.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevadilo, ale nevim, jestli se najde teď někdy čas, uvidíme :D

    OdpovědětVymazat