čtvrtek 29. září 2011

Smích léčí

     Jeden by nevěřil, jak může být čtvrtek vtipným dnem. Už dlouho jsem se tak nenasmála XD...

     Ráno se mi jako vždy nechtělo vylézt z pelechu... "ještě chvilku"... ale ne ... už jsem fakt musela, tělocvik nepočká. Pinčes proběhl tentokráte i s pokyny od vyučujícího. Na začátku byla hezká rozvička, několik koleček jančaní kolem stolů následované protažením celého tělíčka. Po ukázce správného odpalování to s námi šlo z kopce... míček utíkal čím dál častěji a moc jsme si nezahráli XD...

     Školní místa na nás čekala od jedné hodiny. Posluchárna C-208 byla naše na skvělých sedm hodin. Na prvním místě byla znovu tříhodinová přednáška z geo trojky. Kvůli zrušení základní geodetický katedry se výuka prvních geodézií přesunula na katedru speciální geodézie a na přednášku jsme získali jejího vedoucího, s mnoha tituly, Štronera. Asi jsem očekávala nějakého postaršího nevrlého týpka. Byla jsem, a asi nejen já, mile překvapena, když nedorazil dědula těsně nad hrobem, ale celkem sympaťák, uvidíme, jaký bude nakonec u zkoušky. Přednáška docela utekla, nebyla to hrůza jako na první geo, kdy jsme měli úmorné, zmatené tříhodinovky se Šmoulou.
     Od čtvrté hodiny odpolední byla v plánu naše první přednáška z Teorie chyb a vyrovnávacího počtu, nebo-li TCV1. Myslela jsem původně, že když je Lukeš takovej postrach, bude to taky nějaký postarší kabonící se dědula. Ale je to pravý opak. Je to takový hrozně zažraný a nadšený skřítek. XD... Vyzařuje z něj taková energie, že jsem měla pocit, že má místo hlavy žhnoucí žárovku :D
     Po rychlém seznámení s podstatou předmětu se pustil po hlavě do práce. Objasnil nám všemožné pojmy a vrhnul se do příkladů s hody kostkou. Ihned na to, přišly na řadu kombinatorické vzorce - 4 typy, které se vzájemně kombinují: bez zvracení,  s zvracením, uspořádaný výběr a neuspořádaný výběr ... je to vracení, ale asi už nikdy vracení neuslyšim XD... variace, kombinace, permutace... hm hm... to mě na gymplu na matice fakt hrozně nebavilo, ale nedá se nic dělat, asi se tím budu muset nějak poprat.
     Byla sranda sledovat to neuvěřitelné nadšení, které z přednášejícího prýštilo na všechny strany a tu rostoucí bezmoc a zoufalství klubající se mezi diváky této podívané... "A po tomhle chceš mít ještě právo?" zeptal se kdosi svého souseda za námi :D
     Lukeš musel kvůli nám skončit asi o 15 minut dříve, po jednom dotazu a velmi náročném vysvětlování nechápavému, přímo pro něj debilnímu studentstvu, se vyčerpal, byl zmožen :D
     Poslední dvouhodinovou přednáškou bylo už zmiňované Právo, či přesněji Základy práva. "Co je tedy právo?" zeptala nás ke konci přednášky přednášející. "No, co by... bolavá ruka!" Právo je prosím fakt na dlouho a psát si všechny ty poznámky... uch... aspoň, že nám oznámila, že příští týden přednáška nebude a... můžu jít na výstaviště na koncík, konečně, už jsem na žádnym dlouho nebyla a absťáček se začíná maličko klubat na povrch.
     Překvapivě mám dneska skvělou náladu... a tolik dobrých zpráv dneska, nebylo jich konce XD.
     Zjistila jsem, že bude tady v klubovně zase filmový klub, chichi... A teď ve zprávách byla taky vtipná informace zas: Metereologové oznámili, že babí léto končí a od příštího týdne má začít sněžit XD ... já to řikala XD... Taky jsem si zprovoznila konečně prográmek v kterym programujem, to je slávy :D

     No, tak už končím... jsem vyčerpaná... asi to zalomim za chvíli... hauk, domluvila jsem... zítra ještě cvíko z matiky a domov volá :)

4 komentáře:

  1. Obdivuju tě, že dáváš tolika hodinový přednášky. Já umírám i u dvouhodinovek. :/ Ty jo, vy máte právo, hmm. :-U-- Já zas mám filozofii, zatim jsem byla na jedný přednášce a přišlo mi to tak trochu jako bláboly, ale aspoň to ten učitel dokázal podat. Škoda, že ho už prý mít nebudeme a má se nám na tenhle střídat bůhví kolik učitelů, že budem mít pokaždý někoho jinýho. :/ Jeden prý šišlá, že mu neni pořádně rozumět, tak to jsem na něj zvědavá. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se určitě taky nasmějete XD... no, já u těch vícehodinovejch taky umírám, stačí i pro nás obyčejná dvojhodinovka.... když je odpoledne nebo k večeru, to je vždycky děs běs :D

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel odpoledne a večer je většinou čas, kdy ty dvouhodinovky jsou. >-< Nejhorší je, když mě do toho uprostřed hodiny chytne hlad, nemám s sebou sváču a po zbytek hodiny nedokážu pořádně myslet na nic jinýho než na koláčky z bufáče. XD

    OdpovědětVymazat