pátek 7. října 2011

Bek tu skůl aneb po dvanáctý taky dobrý

     Moje neaktivní a téměř pasivní já se schoulilo do rohu pod náporem aktivního já. Toto já přestalo bavit pouhé ke zblbnutí opakující se navštěvování školního ústavu a rozhodlo se vyrazit, někam. Příhodná k tomu byla akce na výstavišti. Proč nejít na fesťáček, který je zdarma a je v podstatě za rohem? No, spíš za Stromovkou. XD

     Škola k tomuto mému plánu aktivně přispěla odpadnutím jedné přednášky, jinak bych na ní sice taky nešla, ale takhle vypadám rozhodně poctivěji. :D

     V šest deset jela tramvaj přibližující osoby k výstavišti, ale ne zcela. Muselo se ještě ujít asi půl km nebo sednout do narvaný druhý tramvaje. Mně se do tramvaje po zjištění její obsazenosti nechtělo, a proto jsem vyměnila společnost a na výstaviště šla pěšky.
     Na výstaviště jsme dorazili běhěm kapeli UDG. Po jejím odchodu a odchodu mnoha lidí zpod podia jsme využili situace a vrhli se vpřed.
     Trvalo dlouho než se objevili očekávaní zahraniční hosté z Nitry, skoro půl hodiny. Dočkali jsme se však. Horkýže Slíže nezklamali ani tentokrát, hráli jako vždy skvěle. Tentokrát začali svojí nejnovější písničkou Mam v piči na lehátku, pokračovali přes tradiční Logickou hádanku, Malá Žužu, Silný refrén, Ukaž tu tvoju zoo, Liza a Wendy....  a rozloučili se s RnB Soulem. V kotli bylo vedro, ještě že to bylo venku a ne v uzavřenym sále, ten osvěžující větřík ... uch ... jenom tam musel mít člověk velmi ostré lokty. XD
     Dehydrataci bylo nutno zahnat a nadešla chvíle pro poslední skupinu, taktéž ze Slovenska, Polemic. Do té doby jsem je neznala, nevadilo to ale příliš a u skáčka jsem si řádně zatrsla :D

     Během posledních písniček začalo vzduchem nejen létat pivo, ale i voda, začalo krápat. Po poslední písničce se drobně rozpršelo až se postupně rozechcalo pořádně. Nechtělo se nám čekat na narvanou tramvaj a vyrazili jsem přes Stromovku. Tahle krásně jsem už docela dlouho nezmokla, ale jenom zepředu, záda a zadek jsem měla suchý. XD A jasně, že když jsme přicházeli ke koleji, skoro už nepršelo... Tak takováto byla má první návštěva Stromovky, v noci a v dešti. :D

     Ráno jsem naštěstí měla oblečení suchý a nemusela jsem si hrát ve škole na vodníčka s mokrym kabátkem :D

taková nekvalitní příloha na navození atmosféry:
a pár fotek z t-music.cz:

4 komentáře:

  1. Juj, závidím ti! Teď tak trochu lituju, že jsem tam na ně nejela, ale fakt jsem na to cestování už neměla sílu. V Ústí jsem na ně sama nešla no. :/ Navíc to bylo u nás ve středu, kdy jsem byla totálně vyčerpaná po třetim dni školy a byla ráda, že sedim na koleji.

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, taky budeš moct jít na nějakej koncertík, třeba fixa bude na začátku listopadu nejen v Praze ale i v Ústí a v prosince dokonce i v Kadani :D
    Jak byl minulej tejden fesťák na Strahově tak se mi tam taky nechtělo, když jsem přišla někdy v sedm ze školy, ale ani kapely mě tam moc nelákaly, tak mě to zas tak nemrzelo XD
    A jak tak vidim už se nebojíš nechávat komentáře po půlnoci XD

    OdpovědětVymazat
  3. No konečně jsem se k těm popůlnočním komentíkům odhodlala, protože v tuhle dobu spíš procházím blogy a když ho takhle pozdě nehodím, tak pak na to většinou zapomenu. ^^;
    No já přišla ve středu ze školy v šest večer díky tomu, že jsme po úvodní hodině skončili o něco dřív, ale bylo ten den nějak hnusně a ještě na mě v úterý znova něco lezlo, že jsem prostě byla jak přejetá traktorem. >-<
    Tak těma informacema o Fixe jsi mě potěšila! ^^ Já nějak ani nekoukala, kdy maj bejt jaký koncerty, akorát vim, že dneska by snad měli bejt v Chomutově Nightwork.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si to myslela, že tě potěším, to jsem to někdy řikala Lesnímu tvorovi, že jsou v Praze v Akropili a ona zjistila, že je to kousek od její koleje :D ... akorát je to v úterý, ale co, ve středu mam od 10. XD
    O nightwork zas nevim já XD

    OdpovědětVymazat