čtvrtek 15. září 2011

Jako na severu

     Babí léto přicupitalo a ujalo se vlády. Vystřídalo letošní upršené léto, které se projevilo svým typickým počasím pouze týden, či dva z celých prázdnin. Mně to rozhodně nevadilo, léto s teplotama přes 30 stupňů, či blížící se k 30-ce opravdu nemám ráda. Aktuální denní teploty mi jsou mnohem příjemnější a připomínají mi Island, tam bylo takhle úžasně. Ve stínu bylo chladno ale na sluníčko tak akorát teplo a ten příjemný větřík, fakt úplnej letní Island :D

     Na jaře při podobném počasí jsem neměla čas kvůli škole, proto teď, když mám poslední chvíle volna před opětovnou školní výukou, se toho snažím využít. V pondělí jsem vyrazila na kole se zeleným mysliveckým trubačem do kopců na Měděnec. Myslela jsem si, že na těch asi 10 km do kopce zahynu bídnou smrtí, ale mýlila jsem se. Úplně v pohodě jsem vyjela do cíle ležícího o 500 m výš. Kdo by to byl řekl XD...
     V úterek jsem si nemohla užívat babího léta, ale pravda bylo trochu hůř a slunce se spíš skrývalo, tak to tolik nevadilo. Musela jsem vstávat ještě před ranním kuropěním, protože jsem se musela jet ubytovat na kolej. A ubytovat se na koleji, to je boj. Hlavně v Praze na čvut, kde je to debilně zařízený, teda spíš nezařízený. Kdo nezažil, neuvěří XD.... Plánovala jsem tam přijet už před osmou, i když ubytování probíhá až od osmi. Nechtěla jsem ve frontě strávit skoro celý den jako minulý rok, kdy jsem tam byla od devíti asi až do dvou, myslim. Přijela jsem tam až v osm, protože Evropská opět nezklamala. Proto jsem si řikala, že to bude zas na dlouho a ono ne! Po pouhých dvou hodinách čekání jsem už seděla na své milé, věrné posteli... neuvěřitelné to bylo :D
     Včera bylo venku opět úžasně, opravdu přesně jak na Islandu, i když to okolí Island moc nepřipomínalo. Čtyřhodinová procházka byla povznášející ^.^
     Dneska bylo na programu zas kolo. Úhoštany byly dobyty i kadaňská rozhledna. Chudáci moje nožičky XD...

Žádné komentáře:

Okomentovat