pondělí 4. července 2011

Winter is coming

      Bývávalo léto, hic, vedro, dusno ... přišla zima, včera bych se ani moc nedivila, kdyby začalo fakt sněžit.


    Uběhl další týden a já nedělala opět skoro nic, stane se. Na mých asi pět žádostí o brigádu mi odpověděla nakonec jediná firma, ve středu jsem tedy šla na pracovní schůzku a nějak stále nevím, na čem jsem. Kdyby to byla pravda, co mi majitel firmy říkal, měla bych mít od 10. srpna brigádu. Nezbývá mi nic jiného než tiše čekat a flákat se. Mohla jsem balit ložiska jako minulý rok, ale jediné volné místo jsem přenechala potřebnějším.
      Ve středu jsem si ještě v knihovně pořídila druhou knížku na čtení, ale ještě jsem se nepustila zatim ani do té první, co už mam asi 14 dní doma. Jsem nějaká teď líná se mi zdá. Nebo nejsem tak nadržená na ty knížky jako na ty předtim, i to je docela dost pravděpodobné.
      Jinak se tak potloukám od ničeho k ničemu. Ao no exorcist jsem zhltla, Červeného trpaslíka postupně ukusuji a od pátku si na dobrou noc můžu pouštět díky Lesními tvorovi Game of thrones. Poznatek z pátku: kdyby jste si náhodou udělali salát, tak servírování jedině do hrnku a čaj do misek! Je to mnohem praktičtější ;) a originálnější XD
      Sobota byla ve znamení úklidu a neděle...

     Byl první víkend prázdnin, první neděle, začal filmový festival v důsledku něhož se konaly dostihy. Ještě přede dvěma lety probíhaly dostihy v tomto termínu dva dny, jeden den byl hlavní dostih filmového festivalu a druhý den velká ceny klisen. Protože je čím dál tím míň peněz na všechno, byly dvoudenní dostihy zredukovány do jednoho dne a filmový festival už svůj dostih nemá, zůstala jen velká ceny klisen. Tak jako každý rok, ani letošní nebyl výjimkou a v neděli jsme navštívili KV. Počasí se opravdu "vydařilo", celý den byla zima, většinu dne mžilo a čas od času se hezky rozechcalo, rozpršelo... aby toho nebylo málo foukal čerstvý vítr... přišla zima ... Potulku po městě jsme zbytečně neprotahovali a brzy skončili v nákupním centru blízko závodiště. Od dvou hodin bylo závodiště otevřeno a od půl se konal první dostih.
      Opět jsme propadli hazardu a každý dostih vsázeli závratné 20-ti korunové sázky, jen jednou to bylo 50,- ... celkem jsme vsadili na 15 koní a trefili jsme se u 8 (vsázeli jsme většinou do 3. místa), no zkrátka jsme v mínusu pouze 64,- XD. Získali si nás na svou stranu:

1. dostih: 5 Venturio, 6 Liberty son -----------------> doběhli v pořadí: 8 2 6 7 5...
2. dostih: byl přerušen kvůli pádu jedné jezdkyně, ta byla odvezena do nemocnice, dostih byl přesunut na závěr odpoledne, jeli ho nakonec pouze 3 jezdci, my vsadili na největšího outsidera ... vsázet na favorita je přece trapný XD ... no a jasný že vyhrál favorit, takže jsme prd vyhráli XD
3. dostih: 3 Gräfin, 6 Růženka -----------------------> doběhli: 3 4 6 5 2
4. dostih: 4 Aprilius, 7 Starfighter -------------------> doběhli: 1 6 3 4 7
5. dostih: 1 Apinoa, 3 Linda, 5 Carrie ---------------> doběhli: 1 2 5 3 8
6. dostih: 1 Douthe, 3 Rocky Rainbow, 6 Alaaf -----> doběhli: 1 3 12 4 11
7. dostih: 4 Soros, 10 Marl Bora --------------------> doběhli: 4 8 3 6 1

2 komentáře:

  1. Potřebnější ti za to taky je ohromně vděčný a děkuje ti! :) Teď už je zas další epizodka Ao no Exorcist a přibyla k tomu ještě třetí řada Natsumeho, tak ti zas budu mít co poskytnout :)

    OdpovědětVymazat
  2. nz :), ááá to se těším, se zas budu mít na co koukat XD

    OdpovědětVymazat