neděle 26. června 2011

Tuhá

     Už ani nevim, co jsem tenhle uplynulej týden dělala. Mám takový pocit, že asi nic. Jo už vim XD ... jela jsem v úterý naposled tenhle školní ročníkovec na kolej a ve středu jsem se z ní úspěšně odhlásila a odstěhovala.

    Celý čtvrtek, v podstatě, jsem byla pohlcena knížkou a v pátek jsem ji dočetla *velmi smutní*. Posléze jsem zmizela do jiného města a tam pobývala až do dneška.

   Včera jsem se úspěšně zabila na bruslích. Potvrdilo se mi mé přesvědčení, že opravdu, ale opravdu neumim brzdit XD. Jináč to bylo fajn krom toho jednoho pádu, kdy jsem si odřela loket, narazila druhej, otloukla si zadnici a uskutečnila jemnou hlavičku s asfaltem. Druhý pád byl hezčí, ten se mi líbil, bylo to takové elegantní zastavení ... odnesl to jen boko-zadek, kde raší modřina a odřený prst. Víc těch pádů nebylo, na celkem asi 12 km docela dobrý. Nějak mě ale dneska všechno bolí, mé tělo není uvyklé pohybu. Příště asi radši pojedu na kole. XD

     Zítra se asi budu ještě flákat a léčit si své zmrzačené tělo a rozešlu pár žádostí o práci, tak uvidim, jestli mi někdo odpoví ^.^


   Komentáře tady už ani neučekávám, stejně na mě případní čtenáři krom jednoho věrného Osimchina prdí, já si už zvykla XD

Žádné komentáře:

Okomentovat