neděle 5. června 2011

"Sci-fi"

     Poprvé v tomto semestru trávím víkend v hlavním tom našem městě. Včera jsem ušla asi 200 jarních kilometrů, jak se mi zdálo. Po pravdě to bylo asi jenom pouhopouhých 19 km. Cíl trasy - Prokopské údolí ale zdoláno nebylo, kvůli bouřkám. Ale chtěla jsem psát úplně o něčem jiném. Ve středu jdu na poslední zbylou zkoušku - z máti a proto se na ní musim nějak připravit, abych alespoň těch zbylých 11 bodíků doklepala a měla od školy na pár měsíců klid. O tom jsem také nechtěla psát. Pomalu se však blížím k cíly.

Starfighter

      Nevím, jak pojmout tento článek... Případní čtenáři si stejně o mně pomyslí bůhví co. I stane se... XD
ps. jenom 18+ :D, jak autor komixu upozorňuje...
     Odvážným, kteří se odhodlali si přečíst mé hlody a zajímají se, co jsem to probůh zase četla za divný komix můžu říct, jenom jedno. Buď ho budete považovat za úchyláckou kokotinu a nebo ho za 20 minut celý zhltnete a budete nedočkavě vyčkávat zveřejnění další nové stránky. A pokud se budete učit na matiku na zkoušku, tak vás to ale vůbec nebude bavit XD
     Starfighter je opravdu scifi, mimo jiné. Děj se odehrává na jedné vesmérné bojové lodi. Tuto základnu, jakousi letadlovou loď, obývají překvapivě vojáci. Jsou rozděleni do dvou "kast" - fighteři a navigátoři. Jeden navigátor a jeden fighter tvoří posádku bojového letounu. To je celá podstata příběhu.
     Na začátku se seznámíme s hlavními postavami - Cainem a Abelem. Cain - drsný ostřílený fighter, považovaný za nejlepšího v oboru (on není považovaný, to není přesně vyjádřené, on je nejlepší) dostane za parťáka, navigátora Abela - klidného, inteligentního a také schopného navigátora. Jejich vztah a charaktery nejlépe vyjádří následující ukázka:
 
      Není těžké si domyslet, kam to až zašlo a proč je to 18+. Ale o tom není úplně celý děj :)
     Komix vychází přibližně rychlostí 1 stránka/týden, což nemohu ještě potvrdit, ani vyvrátit. Já jsem na něj narazila tento čtvrtek a přežvýkla ho v pátek. Kdy se objeví nová stránka bude překvapení. Jinak je zatím hotová první kapitola o 47 stránkách a druhá čítající prozatím 53 stránek. Nemusí se nikde stahovat ani dolovat, lze ho číst na oficiálních, volně přístupných stránkách.
ps. upozornění na závěr; opravdu to není nevinný, cudný komix, proto pozor nezkažené, citlivé, křesťansky založené duše, aby jste nepropadly peklu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat