středa 8. června 2011

Ave Pomazánkové máslo

     Je to tu, je to tu... ehm ... co já budu dělat?! XD

     Máťo má miloučká, co jsi to provedla ... já se snad teď budu muset konečně začít nudit a začít uctívat Pomazánkové máslo, nic jinýho mi asi nezbyde :D

     Poslední zkouška je za mnou a dny nicnedělaní přede mnou, už to tak bude.
     Od desíti v C-202 se odehrála pro mě již závěrečná zkouška tohoto školního roku, z matiky, jak se dalo docela jednoduše odvodit z předcházejícího textu. Šolc přišel na čas...
     Zkouška byla písemná skládající se ze dvou částí - první část vstupní, která se musela splnit alespoň na třetinu bodů, aby člověk mohl postoupit dál.
     To znamenalo vypočítat tři integrálky nebo napsat nějakou tu definici, bez pomůcek samozřejmě. Za čtvrt až půl hodiny následovala druhá část - na tu bylo času, kolik jste chtěli, ale max 4 hodiny - jinak byly předepsány 3. Já jsem to odevzdala po dvou a něco hodinách, už jsem nevěděla, co mám počítat a nebavilo mě už do toho čučet. Všechno jsem opravdu nevypočítala, ale doufala, že tam nějaký body budou, když jsem měla 29 bodů ke zkoušce, někdo neměl třeba žádnej bodík. I tak to nebylo zase tak hrozný, tahle zkouška se dá složit, i když nemáte žádný body, matika jednička byla podle mě horší.
     Počkala jsem asi 20 minut a pak si šla pro výsledky. Vyštrachal tam někde 41 z 65 bodů z tý druhý části a z tý první 11 z 15 bodů => dohromady to hodilo 81 bodů, tudíž jsem o jeden bod překonala maximum z písemky (za celou písemku bylo max právě 80 bodů) XD ... a od 72 bodů bylo A chňachňachňa ... XD

zadání: vstupní část, hlavní část

    Konečně jsem se odměnila za mé měsíční utrpení a pořídila si nového mazlíka... já můžu číst! A něco normálního s dějem, a ne hnusný skripta plný Gausse, Eulera, Bernoullia a nevim ještě koho :D
ps. tady na obalu, ten jinoch s lukem (Alek) drží ten luk blbě, pokud zrovna střílí teda, měl by mít tu ruku nataženou a ne takhle pokrčenou... ale to jen drobný rýpanec XD

Žádné komentáře:

Okomentovat