pátek 3. června 2011

Geo

     To byl zas den dneska ^.^

     Od 8.30 byla zkouška z geodézie 2 přesně řečeno. Přesnášky vedl Loula, nebo-li Šmoula - přednášel je první rok. Dřív přednášel Ratiborský, ale nevim asi kvůli tomu, že ruší katedru tak prostě a jednoduše zkoušel a zkouší ještě tenhle semestr Ratiboř.
     Tak jsme se sešli někdy v osum. Přišel nějak tak přibližně přesně v půl, rozdal nám testy a ke každý otázce něco řekl. Ještě se nám před začátkem zeptal, odkud jsme ze školy... aneb "objektivita zajištěna". Na test byla asi hodina a čtvrt. Dalo se to docela v pohodě stihnout.
      Opravování testů trvalo asi přes hodinku a pak začlo ústní. Johny jel v kuse 4 hodiny než všechny dozkoušel, já jsem šla 3. od konce. Takže jsem tam byla až do půl čtvrtý, kdy se končilo. Bylo nás tam asi 13. Jednoho klučinu vyhodil kvůli testu, že ho nedal a druhýho při ústnim. Jinak to všichni dali :D Ale Johny je hroznej rejpal a vždycky se rozkecává a u průmyslováků dost ryje.
     Otázky měl každej vždycky tři, ale u mě se nějak spletl, už tam taky byl přes tři hodiny a dal mi čtyři XD ... Ale bylo fajn docela, že dával pořád ty samý otázky u ústní, teda docela dost je opakoval, takže jsme už docela přesně tušili, co můžeme dostat a naučili jsme se to za těch pár hodin, ale i tak, šťoura jeden XD
pro zvědavce: u ústní jsem měla - Katastrální mapu, protínání zpět (smradík jeden, prej to nerad a dává to jenom občas... hm, fajn, že to dal mně, ale věděla jsem to, jakžtakž XD), kružnicový oblouk - způsoby vytyčení a nakonec podrobné měření

Žádné komentáře:

Okomentovat