čtvrtek 3. března 2011

Nabla

     Jojo, zas byl čtvrtek... a ještě k tomu lichej...

     Na osmou do školy se zrovna s lehkostí a elegancí nevstávalo. Aspoň že jsem ve škole za 7 minut asi? ... a nejsme až někde v devátym patře jako ve středu, ale jenom ve sklepení.
     Kongo tentokráte šlo... teda když nepočítam posledních tak asi 10 minut, to jsem fakt už nechápala co a jak kde dělá a co to maj vlastně za smysl ty čáry. Jinak to předchozí jsem i chápala a věděla dopředu, jak se to asi bude dělat! To se mi na kongu fakt ještě nestalo XD.
     Na fyzice jsme dělali dynamiku a Newtonovy zákony. Poznali jsme i takovejch odvození bůhví čeho a prej to všechno umíme, když zvládáme derivovat a integrovat... ehm to bylo překvapení.. no byla mezi i nabla. Vysvětloval nám cosi, kde ona byla přítomna... ale fakt jsem nepochopila, co to tam vlastně dělal a co to bylo... asi fantom...
     Od jedný jsme měli cvíko z fyziky a jelikož jsem byla ve skupině deváté se spolužačkou (skupina = dvojice) tak jsme měly úlohu číslo devět - Stanovení modulu pružnosti v tahu z průhybu tyče ...
     Od čtyř byl i tělák... to bylo zas mrtvejch :D

     Jsem líná... a to musim dělat takovejch věcí... tak možná večer... vrrm vrrrm

... a nabla fakt existuje... dokonce jí zná i kamarádka wikipedia XD

Žádné komentáře:

Okomentovat