středa 2. března 2011

Gay plus plus

     Včerejšího večera se konala taková akce...

     Ta jistá akce nesla název G++. Co tato zkratka znamená... to je asi ukryté ve hvězdách. Ale Gay plus plus to asi nebude, i když co já vím, co tím autor přesně myslel ^_^
     Tento nadpis měl především přilákat čtenáře, jak jinak, teplý název vždycky přiláká víc lidi, než nějaká podivná a nesrozumitelná zkratka :D
       Akce se konala 1. 3. u Náměstí míru v Retro music hall od 19.00. Dorazili jsme tam někdy v půl osmí a ze začátku byla dosti nuda, hrála tam akorát jako pozadí skupina Poetic Filharmony, ale nemůžu říct, že by hráli špatně. Na rozjezd si myslim, že to bylo vhodně vybrané. Posléze následovalo vystoupení kouzelníka a křest nás, prváčků XD. Plni strachu z neznámého procesu jsme se seskupili a následovně procházeli kolem učitelů, kteří nás přivítali, jemně bacili přes hlavu tyčkou, předali křestní list a předplatný na časopis. Na závěr si každý vybral jednoho paňáka - zelenou, rum nebo cosi neidentifikovaného třetího a kopl to do sebe. Tím byl obřad křestu úspěšně dokončen.
     Následovalo vystoupení skupiny JetBeat, která stylově k Retro music hall hrála retro, čili písničky takových 70. let. Jejich hraní bylo přerušeno jednou přestávkou - pivní štafetou, kdy si každý ročník + absolventi, doktorandi, učitelé a odpadlíci sestavil jedno či více (jenom prváci měli 3, ostatní měli jedno) družstev a soutěžili - v týmu mělo být 5 lidí a alespoň jedna holka - ta nemusela mít žádný handicap. První člověk neviděl, druhej neměl ruce => napájel ho spolupijící, třetí měl ucpanej nos, čtvrtý pil brčkem a poslední byla holka. Vyhráli páťáci, což byli i pořádající této akce.
     Trsalo se usilovně... nejvíc pařil mezi studentstvem Boři, který se rozjel natolik, že když šel na záchod a zeptal se jestli je tam místo podotkl: "Kdyžtak vás pochčiju."
     Já jsem se vypařila někdy před půlnocí, abych stihla ještě metro, který jede do Dejvic necelejch 10 minut na rozdíl od půlhodinový tramvaje. Takže jsem na kolej dorazila asi ve čtvrt na jednu a šla spát asi v jednu. Budík byl nemilosrdně nastaven na 8.10 a musim říct, že mě poprví za tenhle semestr musel budit :)

     Na geodézii, kterou jsme měli od devíti, dorazili překvapivě všichni... myslim XD
     Dneska jsme končili matikou v 13.40, pak jsem si koupila v papírnictví konečně pauzáky, takže bych měla dneska nejspíš už začít s výkresama na geo... když je a nejen je máme odevzdat nejpozději 1. 4. Ze školy jsem se stavila se spolužačkou v menze. Po obědě jsem si skočila ještě koupit večeři do Billy. Toliko jako exkurze do mého každodenního studentského života XD.
     Takže bych už asi měla končit a začít dělat věci do školy, páč zejtra máme ještě cvíko z fyziky - první a musim se na něj taky připravit, jinak by mě taky mohli vyrazit... a to  fakt nechci, bych si to musela dodělávat někdy jindy... Takže tak ... a v sobotu na koncík chichi :D ...

11 komentářů:

  1. Copak jsi si vybrala z panáka? :D
    Jo, jo, v sobotu koncík, už se těšíím, i když bych neměla, aby to vyšlo...doufám, že nám tentokrát dojede bus :D

    OdpovědětVymazat
  2. no byla sem v zelenym tak sem si vzala zelenou... a byla docela dobrá XD
    no jako ten bus přijede i kdyby nechtěl, nebo ho zabiju, zastřelim a pak sežeru zaživa!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jááj, to bych chtěla vidět, jak zastřelíš a sežereš zaživa neživej bus XD leda by pro nás přijel živej kočičák jako z Totora :-U---...Hmm, to já bych si asi dala rum, chtěla bych ho zkusit, měla jsem ho akorát jednou na třídňáku a už si nějak nepamatuju, jak chutnal.

    OdpovědětVymazat
  4. sem v tomto případě všehoschopná hňahňahňa XD...
    no já sem rum nějak ještě neměla v podobě čistého paňáčku a nechtěla sem proto riskovat, že se třeba případně pobleju XD...

    OdpovědětVymazat
  5. Hňahňa, to je tvůj novej druh smíchu? XD Já jsem ho měla čistej, ale my jsme s nim dělali nějakej pokus, že jsme ho nechávali pod jazykem nějakou dobu než jsem ho polkli, mělo se z toho ožrat, ale stalo se houby XD to byl nějakej Karlův nápad myslim.

    OdpovědětVymazat
  6. Rum je hnus - ten jedině do pečení!! (nepočítá ty opěvované kubánské druhy, které nechce nikdy vyzkoušet) .. no ale zelená na tom neni o nic líp, takže by ses z něj teoreticky poblejt neměla XDD

    No heel, když s váma jede Křen, tak by ten bus dorazit mohl...ze slušnosti ke chlupatým :D

    OdpovědětVymazat
  7. rum do pečení... souhlasím, a jako zelená neni tak špatná... aspoň pak má člověk čistý chrup :D
    no ten bus ať si zkusí nepřijet... a zažije krušné věci XD

    OdpovědětVymazat
  8. Já dokud se nepřesvědčím, tak neuvěřím, proto ten rum chci někdy zkusit XD Setkávám se s dvěma typy lidí, jedni řikaj, jakej je to hnus (jako ty :D), jiný ho rádi pijou (Kuba :D), tak nevim komu věřit a chci si udělat vlastní názor XD
    No jako musí dorazit a BTW: Křene jsem velmi ráda, že jedeš taky a věřím, že nebudeš křenem :D

    OdpovědětVymazat
  9. Cože?! Amorek má rád rum?! O.O No totototototo..! Za trest mu tu plenu nasadim!

    No třeba budu mrkvička :D

    OdpovědětVymazat
  10. a co nasadíš plenu i Rumové víle? a třeba z tebe bude tentokrát kedluben XD

    OdpovědětVymazat