pondělí 10. ledna 2011

V ?!

     Překrásně strávených 5 dní od rána do večera nad optikou...
člověku je blbě, nemůže spát - buď proto, že večer mozek přepadnou informace nabýté přes den a nechtějí ho za žádnou cenu pustit ze svého sevření, nebo proto, že  ho ve snech straší zrcadla, čočky, mikroskopy, dalekohledy, vzorečky který neumí a který po něm budou chtít... mnoho dalších zákonů odrazu, lomu, předmětových a obrazových rovin objektivů, okulárů, jejich nejrůznějších typů, jejich chyb... no prostě je toho hafo. Ještě mě krom psychického utrpení přepadlo i to fyzické, bolí mě ty postraný moje záda XD... takže jsem si těch pár dní užívám dokonale... to je mi ale krásný zážitek. Jeh, a kdybych aspoň věděla, že mi to k něčemu je, a jestli sem jen tak pro nic za nic strávila takto dlouhé chvíle nudy jen, abych se dozvěděla, že vlnoplocha je plocha, na které je fáze vlny v daný časový okamžik konstantní... to je má oblíbená definice a jedna z mála který si pamatuju, stejně pochybuju, že by se mě v testu na tohle zeptali :D
     Takže zejtra od 8.00 někde ve sklepení školy se odehrává zkouška s velkým Z, jenom abych to správný sklepení našla a nepromarnila svou příležitost se ztrapnit... No musim se jít už balit a chystat, musim se ještě k tomu navíc dostat do toho hlavního města našeho... tak možná se už neuvidíme XD... vrrrr já ty zkoušející zakousnu...

Žádné komentáře:

Okomentovat