úterý 4. ledna 2011

V zadnici

     Je to v řiti, je to v řiti... mám velmi optimistickou náladu...

     Zkouškový začalo, první zkouška za mnou - Metody a postavení geodézie (jenom vyučující vybral indexy a zapsal zápočet a zkoušku) a nálada se mi radikálně změnila... díky spolužákům... ty se tam pořád bavili o matice, jak se jakej příklad počítá a tak a já jsem byla mimo, sice jsem se na ní ještě nekoukala, ale to mě moc neutěšilo. Kdybych aspoň věděla, jestli fakt musim získat všech 50 bodů na E, když mam už 36 nebo kolik bodů ke zkoušce nebo stačí tak ta půlka (35 ze 70b) aby mi to dala, sice to radikálně mojí situaci nezmění, ale byla by to nějaká jistota...
     Tak konec depresí, musí se začím myslet optimisticky! Jinak by se člověk mohl rovnou jít zastřelit! Jo a ještě budu mít inteligentně na matiku jenom jeden opravnej termín... páč sem kokot a blbě sem si to rozvrhla... no co, holt buď to dam nebo ne... budu se snažit to zvládnout, a když to stejně nedam tak holt asi nemam studovat tuhle školu... a co pak? To se uvidí...

neboli http://www.youtube.com/watch?v=RLWaFeJrIWg :)

Žádné komentáře:

Okomentovat