úterý 18. ledna 2011

Maťička vlast

Zítra... už zítra... teda pozítří ... bude taky den XD

     No kam tím mířím? Hm, to je zajímavá otázka ... ani nevim. Jej marja, to je zas tlachání o ničem ... tohle bude příspěvek jak stehno. Proč se řiká jak stehno?!
     Maťička, to nemyslím součástku příbuznou šroubku, to nemá být ani naše stvořitelka, ani stát odkud člověk pochází, to je prostě maťička. Limitky, polynomky, funkcišky, derivačičky, vektorky, matičky různých typešků. Už mi dosti hrabe XD.
     Zítra musím nasednout do autobusového dopravního prostředku a odfrčet opět do hlavního města - do Dejvic (ale že by se mi tam zrovna chtělo). Jelikož ve čtvrtek od devíti hodin ráno budu muset psát jednu písemku zkouškovou z maťičky XD. Ááááá, já to chci mít za sebou, já nic neumim... Ani neumim už opisovat v příkladech to, co se má opisovat a pak mi to kvůli takový kokotině nevychází! Ani teorii ještě neumim ani jí všechnu umět nebudu.... já jsem takovej flákač. Bože, já jsem zas za emaře. Ale furt ještě doufám, že tu zkoušku snad úspěšně složim... to by bylo fajné! XD
     Já jsem psala už na začátku, že tenhle příspěvěk bude ... na dvě věci ... no... konec... hauk... domluvila jsem!

17 komentářů:

  1. Z toho si nic nedělej, jsme dvě, co nám už z toho učení hrabe a jsme líný XD nejhorší je, že já narozdíl od tebe jdu na lingvu už zejtra >-<

    OdpovědětVymazat
  2. ale ty jsi navrčená XD, ty to budeš mít v pohodě ;)

    OdpovědětVymazat
  3. píše se howgh :D tím sem tě chtěla chvilkově odvést od té pedofilní maťičky

    OdpovědětVymazat
  4. dík, ale na moc dlouho mi to nepomohlo XD

    OdpovědětVymazat
  5. Hele Kooky, zítra ti držím ochinchina, tak to musíš dát! :D a tomu neznámému tvoru, co ti sem občas zabloudí držím uši, takže to taky musí dát! :) Myslím zítra na vás a hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  6. Óóó... děkuji Ó-simchine XD, musíme to dát zejtra, teda přesněji řečeno - musí nám to dát... jestli ne, tak ať si nás nepřejou XD

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, jinak jim ukážete, co se skrývá za tajnou sílů v ochinchinech a budou litovat, že se nerozhodli jinak! :D Ale snad se k tak drastickým metodám nebudete muset úchýlit.

    OdpovědětVymazat
  8. To by bylo opravdu drastické... uznávám... bych je snad potom, možná i začala litovat, by totiž utrpěli psychickou újmu do konce jejich životů XD

    OdpovědětVymazat
  9. Och né, dokážu si to živě představit, taky bych jich pak litovala...myslim, že zítra se na tebe podívaj a ucítí hrozbu, která by jim mohla hrozit. Tvůj ochinchin bude tyto hrozivé vlny vyzařovat něco jako, když chřestýš vrtí svým ocasem a varuje! XD

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiš, to bude zejtra za úchyla jestli se tohle stane XD

    OdpovědětVymazat
  11. Ale nebudéé, v dnešní době se dějou určitě i horší věci :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mě tak napadlo, že je to docela ironie, když příspěvek, kterej je podle tebe na dvě věci, nakonec má nejvíc komentářů :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to zní pomalu jako filozofická úvaha XD

    OdpovědětVymazat