čtvrtek 20. ledna 2011

Máťa

     Matika přišla a odešla. Od devíti v posluchárně C202 do dvanácti... tři hodiny. Přítomna byla samozřejmě naše přednášející - Kočandrlová a po chvíli dorazil i Boři XD, který tam s náma zůstal většinu času, Kočandrlová byla spíš pryč než přítomna. Já jsem seděla úplně v poslední řadě úplně u dveří.
     Tři hodiny byly opravdu velmi vyčerpávající. Napřed jsme dostali papír s doplňováním - teorie a pak byl na řadě po odevzdání teorie další papír A4 se dvěma příkladama (rozebrat funkci a čtyřstěn - analytika), viz zadání.
     Něco jsem tam za teorii vyplnila, ale nic moc XD a pak začala počítat... derivace ... první a druhá vycházeli hnusně, a v podstatě všechno vycházelo u tý funkce hnusně. Proto jsem se ani nesnažila tu funkci načrtnout. Tak jsem se pustila do druhýho příkladu... patlala jsem, patlala a něco vypatlala. Boři nám i párkrát poradil XD... ale pšššš nesmí se to Kočandrlová dozvědět :D. Metoda nejmenších čtverců, která byla za 9 bodů a nejvíc jsem na ní vsázela, že konečně získam nějaký body, mi nakonec ve zkoušce vůbec nevycházela a netušim do teď proč. Postup jsem si několikrát kontrolovala a stejně mi to nakonec vycházelo v tisících, což byla fakt kravina XD. U analytiky jsem úlohu za nejvíc bodů - 13 nevyřešila - takže jsem se pomalu začínala bát, jestli vůbec získam těch blbejch 13 bodů, který mi chyběli do 50 bodů na E (přinesla jsem si ke zkoušce 37 bodů).
     Psali jsme to do dvanácti a pro výsledky jsme si měli dojít za hodinu - v jednu ke Kočandrlový do kabinetu. Já jsem si ještě mezitim skočila na jídlo do menzy, ale to bylo tak hnusný, že jsem pak litovala, že jsem si zas radši nekoupila bagetu. Byla to nějaká omáčka s rejží ale bylo to pálivý docela a v tý omáčce byl pomeranč a rybíz! Prostě hnus fialovej! XD
     Tak jsme před kabinetem všichni poslušně stepovali přes čtvrt hodiny (od jedný). Po zmíněné době se Kočandrlová postavila do dveří a hlásila lidi, kteří maj jít dovnitř s indexem... nerozumněla jsem jí, až když to pak opakovala, tak jsem náhodou zaslechla svoje jméno, ale nebyla jsem si jistá XD. Ale tak stejně jsem si vyndala index a šla dovnitř... kdyžtak mě vyrazí ... co horšího se může stát... Nevyrazila! Fakt jsem tam měla jít! A patřila jsem k těm nejlepším :D... měla jsem C! ... to bylo od 70 bodů! Ale ani nevim, kolik jsem získala bodů, jak jsem byla vyprdlá... takže nevim, jestli mam C těsně nebo jsem třeba mohla mít B ... A Boři mi dal za metodu těch nejmenších čtverců plnej počet - 9 bodů XD.... prej se ani nekoukal na výsledek... jenom kontroloval postup :D

     Tudíž mááááám volnoooo do 14.2. - kdy nám začíná letní semetr, a ten bude větší maso, to nebudou dvě zkoušky, to bude 6 zkoušek XD... ale to bude až páááák, teď si můžu jít konečně číst. Hahaha, ať se Šerá hlídka na mě už těší! XD

zadání (omluvte sníženou kvalitu, je to tajně focený pod lavicí XD):

8 komentářů:

  1. Ještě jednou gratuluji! :) A tiše ti závidím to volno :D
    Ten oběd proboha, člověk se fakt někdy nestačí divit, co v jídelně dokážou splácat dohromady! Já jsem dneska měla taky rejži, ale výjimečně se jim to povedlo, že jsem to dokonce snědla všechno, což se mi moc v naší menze nestává :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, to já si většinou taky vybíram dobrý jídla, ale dneska jsem ten výběr jenom přelítla očima a myslela jsem si hloupě, že omáčka s rejží nemůže bejt špatná... a nenapadlo mě, že jídlo po jávansku je na ovoci... fujtajbl jeden XD už nikdy víc! XD

    OdpovědětVymazat
  3. Jídlo po jávansku, tak to už se nedivim XD mě by teda už hned odradil ten název :D Takovýhle podezřelý věci si dávat a ještě v jídelně, to je o hubu! XD Aspoň si se ponaučila pro příště.

    OdpovědětVymazat
  4. ale já se většinou na jména ani nedívam XD... jenom na to, jak to vypadá... páč tam u těch jídel byla tlačenice, tak jsem jenom hodila oko...

    OdpovědětVymazat
  5. Jo ahá, ty vidíš i jak to jídlo vypadá, když si ho vybíráš, to já vidim jenom názvy v jídelníčku, když si to vybírám předem. A pak mě čeká buď milý nebo nemilý překvápko na místě, většinou teda nemilý, když třeba zjistim, že něco, co má bejt řízek, má do řízku fakt mooc daleko :D

    OdpovědětVymazat
  6. no já se ani nedívam, na to, co ten den je ... na internetu už vůbec ne... prostě přídu do menzy du k vitríně, kde jsou ty jídla naservírovaný a podle toho si vybíram... podle jména bych si asi v životě nic nevybrala XD

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych chtěla mít tuto možnost a ne to mít tak blbě, že pokud si to nestihnu objednat nepojzději den předem do dvou hodin, tak další den nemám jídlo. A pokud chci jídlo na pondělí, tak ho musim objednat nejpozději v pátek do dvou odpoledne >-<

    OdpovědětVymazat
  8. na Ujepu jsou prostě divný XD

    OdpovědětVymazat