pondělí 29. listopadu 2010

Moskva?

Zase další tejden, ... pondělí ... další záchvěv depresí ...
příští tejden se píše první zápočtovej test a já netušim, jak se to naučim chachá chííí... No, tolik k depresím.
A teď něco radostnějšího - napadl sníh! A dokonce i v Praze, neuvěřitelné. Je tady možná i přes 10 cm! A to všechno napadlo přes celou noc a den. Takže člověka už napadne, že Vánoce se asi už konečně blíží, žádná škola, jenom krásné a moc příjemné učení na zkoušky, hm hm... Jak moc by bylo hezké jít na zimní prázdniny se všema zápočtovejma testama v kapse... jahahá XD, já se zcvoknu... fakt ;)
7. 12. AZNM
13. 12. GD
15. 12. OSL ?
15. 12. AJ ?
a ještě někdy třetí test z matiky, aspoň že z APOT a z MA1G se nepíše zápočtovej test, ale dělá se až po Vánocích zkouška... no nevim jestli je to dobře nebo ne... o.O
Ty jo, proč já si řikam pořád, že se to blíží, ty testy, a prd dělam?! PÁČ SE MI NECHCE, JSEM LÍNÁ!!!
Tak, jsem si zas vylila mozek, a jako fakt se du na něco kouknout, fakt! ... MNĚ SE NECHCÉÉÉÉÉ...
... ještě že je venku aspoň ten sníh :D



-----------------------------------------------------------------------------------------
aznm ... algoritmy a základní numerické matematiky - myslim XD (programování v matlabu)
gd ... geodézie
ma1g ... matematika překvapivě
osl ... operační systém linux - práce s příkazovou řádkou
aj ... že by angličtina? ano!
apot ... aplikovaná optika, moc příjmený předmět XD, a ještě příjemnější zkouška...

Žádné komentáře:

Okomentovat