čtvrtek 25. listopadu 2010

4v1

Přežila jsem... prej tam bylo 9000 lidí... no nezdálo se mi... ale lidí tam bylo docela dost.

     Koncert začal od 18.00 dorazila jsem ale až na osmou. Naivně jsem si myslela, že tam už bude Sto zvířat pomalu končit, ne ... Sto zvířat tam hrálo asi až do devíti. Pak dorazila Fixa s Márdim v čele, to jsem se už probojovala úspěšně dopředu, kde sem strávila celý koncík XD. Docela mě tam sral takovej starej chlápek, kterej stál za mmnou a byl jak solnej sloup. Nepochopila jsem proč byl v kotli (i když pravda v umírněnějšim místě)... a furt se dohadoval s klukem, kterej to tam rozjížděl, je fakt až moc, ale tak to je normální na takovymhle koncertě, no nic.
     Fixa hrála prostě skvěle jako vždy :), Márdi sice zblbl Antidepresivní rybičku, ale ne, že by to uškodilo úrovni koncertu spíš naopak, přiblížili se tak obyčejným smrtelníkům XD. Na závěr koncertu Márdi odložil kytaru a skočil do davu :D.



     Horkýže slíže, byli velmi nedočkavě očekáváni a přivoláváni pískáním. Trochu změnili image, teda hlavně Kuko XD... dal se trochu na emoOzzyho XD... koncert nezklamal, prostě jejich klasika, zahráli nějaký nový písničky, nějaký i docela dost starý, z jejich prvních alb a také zaručené klasické pecky, viz Logická hádanka, LaG song, Líza a Wendy, A já skrostá, Shangaj cola... Na skladbu Frankie Doparoma si pozvali na podium někoho, kdo by si s nimi chtěl zahrát a dostat basu, tak tam vylezl jakýsi Majo z Liptovského Mikuláša - bylo vidět, že na basu fakt hrát umí - a odnesl si ji. Skoro v závěru při LaG songu přišel na pódium růžový zajíček, bohužel to jsem akorát odcházela pryč a úplně závěrečné písničky a přídavky jsem neslyšela, šak nevadí... za tejden se zas uvidíme... rozloučila jsem se a odešla na tramvaj, poslední přímou do Dejvic - v 0.01 jelo číslo 15, to můj požadavek plnilo.



     Na koleji na chodbě mě uvítal sněm sousedů sedících na židličkách, popívajících pivko, žvejkajících slaný tyčky a poslouchající ne zrovna tichou hudbu, přímo před našimi dveřmi. Pozvání na pivko jsem odmítla, i když důvod že ráno musím vstávat v 7 jim moc dobrej nepřišel. Ve svém růžovém župánku jsem se došla umejt a nakonec někdy v jednu zalehla do postele a v půl druhý jsem spala jak špalek. Nemohla jsem napřed usnout, ale ukolíbala mě hudba... LaG song ... jo to jsem slyšela před hodinou naživo, vyplulo mi v paměti...

... budík fakt zvonil něco po sedmý... vrrrr... překvapivě mi to celej den myslelo snad ještě líp než obvykle... matiku jsem asi poprví pochopila zcela celou a geodézii výpočty taky... zázraky se dějí... a pak jsem jela pohodlně konečně po 14-ti dnech domůůů !!!! jahaha XD

a na konec pár videí... omluvte kvalitu, je to natáčeno mobilem, ale i tak de tomu docela dost dobře rozumět, až sem se divila XD


VF Emigrant


VF Antidepresivní rybička


VF Dezolát


VF Holka s lebkou


HS Maštal


HS Frankie Doparoma


HS Je to fajn, Holandská


HS Logická hádanka

2 komentáře:

  1. Jé, Márdi skočil do davu, tak to bych taky chtěla zažít!
    Vida, jak ti to po koncíku hezky myslelo :), to je známka, že bys na ně měla chodit časteji! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tj... když se najde nějakej vhodnej :) ... nebudu se bránit, akorát mě pak štvalo, že mi smrděla další den ve škole mikina XD

    OdpovědětVymazat