čtvrtek 9. října 2014

Když je teplo

Přišel další měsíc, jak pozoruhodná událost. Říjenec, jeleni to můžou rozjíždět XD... ou radši budu mlčet... :D

Taky přišel, i když nemá nohy, třetí týden semestru. Druhej byl nějakej nevýraznej, ani nevim, co se dělo, asi nic moc... jo.... měli jsme na kolejnici tu švábí šou, vlastně... :D

pohřebiště
Byly jsme až tak moc zlý, že jsme si pořídily dokonce dvojici Biolitíků a zahubily celou švábí rodinku uhnízděnou u kolečka ledničky. Vystříkaly jsme i okolí a pár dní čekaly, jestli se neobjeví ještě někdo. Nakonec jsme to znova obstříkly a nechaly to bejt... Aneb lepší šváby než štěnice :D. Od tý doby je klid...
Protože byl pokoj v pondělí večer kvalitně zabiolitěn, odebrala jsem se o patro níž, družit se... Švábí téma je vždycky vděčným tématem :D ... Po čase se objevili i dřívější kolejní obyvatelé, tak to bylo také fajné :)
Na úterý jsme spaly s otevřenym oknem a asi z toho mi začla má chorobomyslnost. Pořád nic nic a v pátek se to konečně posunulo a o víkendu vyvinulo. Válela jsem se proto v posteli, pila čajíčky a bylo mi docela fajn :D.


O víkendu tedy nic moc, bylo docela hnusně. Nějaká mlha a tak... mam pocit. Ale zkoukla jsem v průběhu toho konečně Vlka z Wall street ... a jako hm... je to film akorát o prachatejch makléřích, kteří už neví, co by roupama dělali. No, že bych z něj byla nějaká odvařená... koukat na nekonečný párty o drogách a sexu... hm... nevim no ... ale musim říct, že jedna scéna mě fakt dostala: jak se Vlček totálně zdrogoval nemohl se vůbec hejbat, ochrnul, tudíž se plazil a musel se dostat do auta a v tom autě ujet asi 2 km domu... :D ... dokonalé, jsem se fakt nasmála :D .. jinak jako jo, dá se na to koukat, ale nebyla jsem z toho na větvi... to...

...asi týden předtím jsem se koukla na The Great Gatsby... a tenhle film se mi fakt líbil, taky s DiCapriem a nekonečných párty, ale toto mělo aspoň nějaký smysluplnější děj, teda aspoň pro mě :)

Ani nevim kdy, asi ještě před školou, jsem se začla koukat na Doctor Who na novou 8. sérii... když jsem už u toho filmového plátna. Sice je to totálně jinej herec zas, tentokrát totální staříček oproti těm dřívějším doktorkům a oproti tomu poslednímu cucákovi, ale musím říct, že se mi v tý roli dost líbí. Mám za sebou 6 epizod a moc se těším na další ... mám ještě 7. ale šetřím si jí na horší chvíle :D

Jo a teď v úterý bylo zas první promítání filmovýho klubu dole v klubovně a dávali Big Lebowski. Nevím jak to specifikovat, je to zkrátka dosti specifický film, kde se hlavní "hrdina" do všeho zaplete skrz pochcanej koberec... XD

Taky aktuálně koukam znova na Červenýho trpaslíka... není geniálnější seriál snad :D ... ale zpět k událostem... nezajímavým...


V pondělí, jak jinak, jsem si sbalila svých pět švestiček a přesunula si zadnici opět do našeho hlavního městečka. Na každym rohu tu kouká asi milion ksichtů z plakátů jak se blíží volby a pořád samý politický stánky rozdávající všechno možný... děs a hrůza.
Na koleji je aspoň klídek, teda až na ty erasmácký španělky naproti... proč musej být zrovna naproti? ... a na celej semestr? ... kvík

Minulej týden byl Strahov openair ve středu a tenhle tejden v úterý Back to school, nevim, ale je to nějaké chabé, moc mě ti účinkující nenadchli. Ani nebyl žádný doprovod, tak co se namáhat...
Jsem v rámci těchto akcí nějaká pasivní... asi čekam až přijde konečně hora k Mohammedovi XD

Zítra je pátešek, mam zas dvě přednášky dopoledne... a pak se budem s jednou dotyčnou nějak snažit vykoumat vyrovnání měření ze středy.

Jo jen tak jako poznámka...  včera jsme byli venku na inženýrský geodézii měřit, hezky svítilo slunko a bylo teploučko, sice to naší skupince trvalo nejdýl ale co :D

A pak nejedu domu, zůstávám v Pražence, páč chci jít o sobotním večeru do Vagonu na Punk Floid, kteří se tu zjeví po roce... ufidímeš...

Dneska bylo od rána zase krásňoučce, jasno a téplo, jenom na triko. Po obědě jsem se rozhodla trochu ty kálorie vyběhat a prošla jsem se k Trojskýmu zámku a pak zas přes Stromovku zpátky. Bylo to příjemné...


Na koleji se prej už začíná topit, ale jenom v určité hodiny, seksy no... ještě že tu mám svého věrného Bobíka... když je zima, tady na pokoji ne-e ... :P

Mám hlad, asi si něco udělam, ale z okna skákat nebudu... jsme v prvnim patře, to by nebyla taková švanda...

Žádné komentáře:

Okomentovat