neděle 29. června 2014

Otitulovaná

Červen se pomalu ale jistojistě nachyluje ke svému závěru. S touto skutečností souvisí fakt, že školní docházka ve všech formách si dává pauzu, alespoň na nějaký ten měsíc. ...

Ano, je tomu tak. Jsem konečně také jeden z skupinky Bc., blbců XD ...

V úterý jsem opět přesunula svou osobu do hlavního města. Následujícího dne po o. jsem vyrazila pěšky na Václavák, kde jsem si rozhodla pořídit dva lístečky na prosincový koncert fixy. Minule mě nakrkli, že ho měli vyprodán. Takže tentokrát jsem připravena, muhaha... dokonce budou mít turné k 20-ti letům, hm hm...
Pokoukala jsem při té příležitosti v Luxoru po knížkách, ale nějak jsem nechtěla utrácet.
Ve čtyři jsme měli sraza na nákup občerstvení na obhajoby pro komisi a od pěti byl sraz ve škole s tajemníkem, abysme mu překopírovali prezentace na počítač a nějak trochu připravili místnost.

Ve čtvrtek nadešel den D. Od devíti do půl desátý jsem měla vyhrazený čas, jako první, na obhajobu. Začalo se asi o 5 minut později. Odpřednesla jsem svojí prezentaci, video o mý krásný webový aplikaci pustit nešlo, hm... pak se přečetly posudky, vyjádřila jsem se k nim, pak byly ještě nějaké ty další doplňující otázečky a konec. Vylezla jsem na chvíli ven, poradili se a pak mi řekli, že jsem to obhájila. Výsledky byly až na závěr až vylezl poslední. V průběhu obhajob nabrali asi 45 minut zpoždění, takže konec nebyl ve dvě ale až před třetí. Tento čas jsem využila k sehnání uklizečky na koleji, aby mi potvrdila, že mam uklizenej pokoj, což je od minulýho roku podmínka k odubytování z pokoje. Odubytovala jsem se ale až v pátek ráno.
Z obhajob se šlo rovnou do hospody, odskočila jsem si ještě na kolej se převlíknout a něco málo pojíst. Původně byl plán, že se pojedou do Kobylis opejkat buřty, ale jak už to bývá, lidé se rozpadli na dvě části, jedna šla do hospody a druhá na buřty. Mně se nakonec až do Kobylis nechtělo a zakotvila na nějaký dvě hodinky v hospodě.

Na koleji se konala kolaudace grill centra a bylo pivo a maso zdarma, tak proč se nezúčastnit, že... navíc dorazila i bývalá spolubydla a nějací další sousedé bývalí... bylo to fajné.

Teď je tedy mezidobí mezi dvěmi fázemi studia, jestli mě teda vezmou dál XD... se pozná :D

A jen tak malá odbočka, za necelých 5 měsíců jsem se dostala do 42. levelu Simpsnů... který je zatím poslední, sice nemam postavený ještě veškeré dostupné baráčky, protože jsem neměla zatim tolik prachů... ale to je jen drobnost :D ... v červenci nebudu moct hrát... je to špatný XD...

no nic XD

Žádné komentáře:

Okomentovat