úterý 22. ledna 2013

V záplavě zkratek

Je tomu již třetí den, co se snažím prokousávat záplavou písmenek. Na pár těch písmenkových spojení jsem nebyla schopna přijít, ale naštěstí jsem měla na koho se obrátit... stejně si myslim, že se v tom všem utopim a nic se nenaučim XD

Minulý týden ve čtvrtek jsem byla na 4. zkoušce tohoto skvělého zkouškového. Byla to zkouška ze ZPST - základů stavitelství. Mozek se mi kvůli ní tak zhýčkal, že nyní odmítá nasávat nové vědomosti. Na zpst se člověk nemusel zas tak hrozně připravovat, stačilo si to párkrát přečíst a bylo vystaráno...

Zpět do domoviny jsem nejela hned ve čtvrtek, ale až v pátek. Ve čtvrtek jsem kulturně žila! Byl večer galerií Prahy 7.  K týhle akcičce jsem se dostala díky mému bratranci, který v jedné z otevřených galerií pořádal takovou menší rodinou výstavu. Odpoledne jsem byla pomáhat s tvorbou jednohubek, dle děsivého rodinného receptu - chlebáky. Byly opravdu velmi povedené, pálily jak ďas :D Po dodělání chlebáků, konečné úpravě místa dějiště a návštěvě jednoho bytu umělců nadešla hodina H a počátek výstavy v Berlinskym modelu za vytaženou tajemnou červenou roletou. Během večera jsem navštívila i jiné velmi zajímavé galerie v okolí a kulturně nasycena jsem se vrátila na kolejnicu.

Dala jsem si nějakej ten den volna a v neděli se opět, bez nadšení, vrhla do studia dalšího předmětu - Mapování. Pro některé spolužáky, kteří z těchto věcí maturovali, to jistě není těžká zkouška. Já v tom mam ale guláš. Je toho asi tak ... hooooooodně. Dneska jsem si konečně za tři dny dovypracovala 29 otázek, ale mam pocit, že vim prd... jak se to mam kurňa naučit??? Knííík.... zejtra to bude veselý...


Žádné komentáře:

Okomentovat