středa 16. ledna 2013

Opět

Odešel týden a s tím dalším nadešla chvíle, kdy jsem se musela opět přemístit do míst pražských.

V pondělí začalo sněžit, sněžilo a sněžilo, ale ne u nás. Všude jinde jo. Dneska, při příjezdu do Prahy, mě proto ani nezaskočilo, že je na zemi asi 10 cm silná vrstva bílé hmoty. Přes blilu jsem se přemístila na kolejnici.

Za tu uplynulou dobu se toho ani moc nestalo. Četla jsem si Tanec s dráčky. Bylo to asi usilovné čtení, protože jsem už v druhé části někde kolem strany 220 - ze 452. Přes víkend jsem si dala volno. S "učením" jsem začala někdy odpoledne v pondělí, poté, co jsem s ostříhanou hlavou a plným břichem usedla ke stolu. Opsala jsem si 35 vypracovaných otázek z celkových 40. Na zbývající otázky mě příliš bolela ruka. Pročítání otázek v dalších dnech jsem prokládala čtením něčeho trošku normálnějšího.
Učení mě ale vůbec nebavilo, a to ne že by mě někdy bavilo. Trošku dost na to prdim. Chtěla bych z toho zítřejšího supr testu dostat nějakou dobrou známku, ale nevim nevim, na co si zítra vzpomenu, jestli náhodou nebudu mít zatemněný mozek. ... áchjo

Mě tak nic nebaví, mě tak všechno štve. Asi to nikdy neskončí.... áááá proč jsem takový tydýt...

2 komentáře:

  1. A jakpak ten test nakonec dopadl? U mě dobrý, docéčkováno. Kuklička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dobré, opičím se po tobě :D ...

      gratuluju! Vítej v dalším semestru :)

      Vymazat