pátek 16. listopadu 2012

Pragmatikovo vítězství

     Hlava po boji mezi svými dvěmi obyvateli se konečně zas stala na chvíli místem klidu, relativního. Otěže převzal Pragmatik. Snílek sedí v koutě a pláče...

     Osmička, už tady byla. Svými oblinami se provalila kolem a zanechala za sebou jen a pouze další práci, aby toho nebylo přeci málo.

     Po pár dnech volna nazývajícími se víkendem nadešla chvíle, jako už mnohomilionkrát předtím, na vstřebávání vědomostí. Tentokráte jsem se nezúčastnila okamžiků zavěšení na stěně. Mohla jsem se tudíž dosytosti prospat. Od dvanácté hodiny polední nadešla hodina cvika z Maky a okamžik na druhý test, Křovákovo zobrazení + kuželovité zobrazení obecně. Měla jsem štěstí, dostala jsem zadání E, které bylo dostupné předem... stejně mam ale 1-, B ... asi se někde stala chyba, no XD...
     Kvůli několika týdenní nepřítomnosti vyučujícího na přednášky z Mapka se konalo cvičení, taktéž z Mapka, už od dvou. Na Mace jsem si připravila svou výslednou DKM - digitální katastrální mapu do tisknutelné, či spíše vyplotrovatelné podoby v měřítku 1:1000 na papír A1. Po nejedovatém obědě v menze jsem nakonec úspěšně, avšak s drobnými obtížemi, našla plotrovatelnu a nechala si zhmotnit svůj několika týdenní výtvor za studentskou cenu 22,- Měla jsem obavy, co se mi vytiskne, protože soubor k vytisknutí měl podivnou příponu .plt a byl textový - zašifrovaný podezřelý text plný písmen s háčky a čárkami. Po vytisknutí výkres vypadal, tak jak měl, bohu dík XD
     Na cviku jsem si změřila planimetrem výměry zadaných parcel a vyrobila si tabulku na porovnání určených výměr graficky planimetrem a z Kokeše - skvělého úžasného použitého prográmku na tvorbu mapišky. Byla jsem hotová už asi v půl čtvrtý, ale nechtělo se mi odcházet. Jednak by na mě cvičící měl asi kecy a pak jsem nechtěla jít sama, ještě bych se mohla bát XD... Tak jsem se zas proměnila v poradce a čumila ... Nakonec jsme stejně odcházeli z cvika dřív, asi v půl pátý, cviko mělo končit až za hodinu (měli jsme mít 4 hodiny).
     Večer jsem se zabavovala dotvářením zprávy na Mapko a zprávou na Maku, tak jsem byla pracovaitá.

     V úterek jsme měli kvůli odpadnutí cvika z fotky před několika týdny jeho náhradu, od půl desáté. Další den, ve středu, bylo normální cviko z Fotky podle rozvrhu od osmé hodiny ranní. Už jsem dlouho nevstávala na osmou... byl to trošku problém, nechtělo se mi ani trochu z postele XD Ve středu jsme na Fotce psali konečně první test z prvních dvou úloh. Po cviku jsme si došli pro výsledky, měla jsem 92% ... z 60% potřebných.
     V úterý odpoledne bylo opět cviko z Šutrologie pak hoďka volno, kterou jsme strávili dovypracováním otázek na test z fotky na středu. Od pěti byl zas Seminář z fyziky. Příští týden máme zas referát... áááá.... ho musim zejtra udělat.... rozplánovali jsme si ho s kolegyňou ve středu po cviku z Fotky a obědu.
     Ve středu od čtyř bylo cviko z NSMS - hráli jsme si zas s MicroStationem a pokračovali ve 3D stavebním výkresu části baráku. Ze začátku mě to dosti ... štvalo, nechtěl spolupracovat program jeden, ale nějak se mi ho podařilo nakonec ochočit, aby mi zobal z ruky XD

     Ve čtvrteček byla zas od osmi přednáška ze ZPST - základů stavitelství a opět jsem na ní nešla, jsem to ale hrozná flákalka. Ale jako fakt bych byla asi mrtvá, když jsem si šla lehnout v půl druhý, nojo jsem hlupáček XD... Od desíti místo přednášky z Fotky byla Maka a od dvanácti Geologie.
     Skočila jsem si na kolej sbalit se a od tří bylo cviko z Fyziky... úloha č.3. Proměřovali jsme čočku a určovali její vlastnosti... prostě, bylo s tim hrozný práce a byli jsme tam až do pěti. Odcházeli jsme poslední ještě s vrácenejma oběma úlohama... aneb ... návrat Nováků... teda spíš jednoho prudícího Nováka XD

---------------------------> přemístila jsem se a .......... můžu vyrábět něco do školy.... v neděli nebudu mít čas něco tvořit, takže musim všechno stihnout zejtra... se asi poto... hahá XD.... příští víkend se přemisťovat nebudu... poprvé v tomto semestru... uvidímeš co se bude dít :) ....

Včera večer jsem dočetla Bouři mečů... ale teď Hostinu vran nemůžu začít číst, musim pracovat XD... achjo


Snad bude Pragmatik pevně svírat otěže hlavy dál... ale Snílek by mohl třeba přestat plakat... XD  časem

Žádné komentáře:

Okomentovat