pondělí 25. června 2012

Bezdomovcem

     Týden čítající sedm dní je pryč, jak neuvěřitelné to zjištění. Naše v podstatě hlavní město pozřelo mou osobu po tuto dobu, abych se s ním dnešním dnem na dvou a půl měsíční dobu rozloučila.

    Od úterního odpoledne jsem se poflakovala v okolí dejvickém. Do těchto míst jsem se odporoučela za účelem odstěhovat se z koleje, ale až dnes. Důvodem mého úterního přemístění bylo večerní setkání se dvěmi osůbkami ten den konajícími poslední zkoušku a stěhujícími se z koleje. Po zkousnutí večeře podezřele servírované v menze a uskladnění nepotřebných nekazících se věcí do kufrárny se uskutečnilo protažení nohou. Jelikož mi skončila platnost lítačky a nechtělo se mi pořizovat si zbytečně na těch pár dní novou a už tuplem se mi nechtělo si na každou jízdu kupovat lístek, koupila jsem si dva a při cestě tramvajemi jsem byla černější než černoch XD... Při cestě na kolej jsem velmi podezíravě pozorovala všechny přistupující jedince. Aspoň jsem se nenudila :D
     Středeční den se odehrál dle plánu mých zádíček. Naplánovaly, že si chtějí jít zaplavat a šlo se... na Podolí. Napřed si však můj doprovod musel sehnat plavky... byl to velký boj, ale naštěstí úspěšný XD. Téměř dvě hodiny plavání ve vnitřním bazénu utekly rychle. Protestující vyhladovělé žaludky dostaly řádnou dávku nudlí s kuřecím v Pandě... Pandě se totiž neodmlouvá...
      Ve čtvrtek večer se konečně splnilo mé předsevzetí, s kterým jsem tentokrát jela na kolej - konečně si musím jít alespoň jednou zabruslit! Už přes měsíc se mi brusle válely na koleji a stále jsem se nedostala k tomu, abych je vyvenčila. Večer konečně nevypadalo, že bude pršet - středeční plán bruslení zkazil právě déšť, místo něj se na koleji kuchtilo a jedlo. Velmi jsem se divila, že jsem se při bruslení nerozsekala, i když ve Stromovce je rovinka. Na bruslích jsem stála jednou minulý rok, předtím asi dvakrát a dřív jsem měla brusle asi v osmi XD.. takže opravdu přeborník na bruslení nejsem ...
     V pátek jsem nedělala nějak nic. Jenom jsem vrátila poslední skripta do knihovny. Odpoledne jsem se přemístila z koleje na víkend jinam.
     Sobota byla ve znamení Botanické zahrady a Technického muzea a neděle Vyšehradu. Nohy se kvalitně utrajdaly. Zahlédla jsem mimo jiné zajímavý úkaz... trojici policistů na obchůzce, ve dvojici se asi už bojí :D ... a vyvenčila jsem sukni, neuvěřitelné u mě XD


     Večer jsem si začala balit. Nic jsem si ještě do té doby z koleje neodvezla... takových věcí! ... Dneska jsem to dobalila - jedna velká taška plná oblečení, druhá malá plná skript, a pak 6 igelitek? ... plus polička tedy kus prkna... Připadala jsem si jako bezdomovec, co sbírá nejrůznější bordel, dává ho do igelitek, pak si sedne doprostřed a kochá se svým majetkem XD
     Kolem poledního jsem se konečně odhodlala jít vrátit flašky od piv za celý rok - bylo jich 5 a koupila jsem si za ty velký peníze žvejky a došla jsem si na oběd, bohužel velké prachy už na něj nevyzbyly.
     Akorát to vyšlo, že jsem se odubytovala a mohla si bez čekání odnést věci do stěhováckého vozu. Nikdo další by se do něj už nevešel.

... toliko k těm děsně napínavým uplynulým dnům...

Poslední dobou jsem trošku dumala a vydumala, že spáchám několik ne recenzí, ale spíš takových ochutnávek a pozvánek k pár seriálům, které mě osobně velmi oslovily a ráda bych rozšířila povědomí o nich... tak tedy ... doufám, že se mi to podaří :)

Žádné komentáře:

Okomentovat