pátek 27. dubna 2012

Summer is comming

     Chtělo by to opět nějaký poetický úvod?... hmmmpf

     Kraj, umístěný v severnějších částech od míst, která se nedají označit ani za severní ani jižní, se vymaloval svěžími pestrými barvami, tak typickými pro jaro. Zelená a žlutá je všude, sem - tam prosvítají odstíny růžové či sněhově běloučké. Sluneční paprsky umocňují dojmy, jimiž příroda působí na tvory, již tak dost omámenými nastávajícím ročním obdobím...


     Jako tradičně: uběhl další týden.

     Minulý víkend jsem se jako normálně snažila udělat nějaké ty věci do školy. Už ani nevím, jak se mi to zdařilo a jestli jsem něco opravdu udělala, možná. Tuším jen, že to mohla být nějaká část 3. úlohy na tcv, či cosi k poslední úloze na geo... Ale co vím jistě je, že jsem se v sobotu přátelila s pár kněžnami aus Svijany a to tak, že jsem spolu se dvěmi spolupijany je v Tescu vykoupila. Nedalo to zas takovou námahu, když měli jenom pětici. S kněžnami byla sranda, zvlášť u hry na kočičího krále (něco jako člověče nezlob se, nebyly to žádné býkarný - ujištění pro ty případné zvlášť zkažené čtenáře XD) po které se člověk nezmohl už na nic víc, než na válení se po zemi :D Cesta domů byla samozřejmě taktéž veselejší než obvykle...

     Aby toho nebylo na ten den málo, tak jsem po návratu domů něco provedla, spontáně - tak trochu pod nátlakem XD... netušila jsem, jestli jsem něco dost nepoto, neposrala. To jsem nechtěla. Ale už mě něco dost dlouho štvalo a nemohla jsem si pomoct. To ty kněžny za všechno můžou, rozvazujou jazyk, či spíš prsty ... Aktuálně mě však už nic neštve a můžu už jenom v podstatě vyčkávat, jestli se dostaví nějaké důsledky mého počinu. Bylo by to vlasntě hezké, kdyby ano, ale radši v nic nedoufat, když se nic neočekává, nic pak nemrzí...
... to byl jenom můj menší výlev, tomu se nemusí věnovat pozornost, jen aby řeč nestála...

     Zpět k normálnímu tématu: školiška. Jako vždy naprd. Tento týden byl posledním normálním. Následující budou už jen krátké (2 dny) a kratičké (den). Stále mi toho hodně chybí. Jenomže by to nechtělo stále o něčem pouze mluvit, ale i něco začít dělat.
     Aktuální týden byl normální, krom dneška, který normální býti neměl, ale nakonec přeci jenom byl. Dnes je pondělí, kdyby někdo netušil. Ještě v pondělí jsem se domnívala, že v pátek budu muset do školy a ke kontrole s krtkařenim až v sobotu. Vše se však změnilo. Cvičení a jedna ze dvou přednášek byly zrušeny a tudíž jsem nebyla nucena v podstavě v našem hlavním městě zůstávat až do dneška, což se hodilo. Krtkaření se zkontrolovalo dneska a od zítra se můžu krásně začít učit na první zkoušku, jupí. Ani tu jednu přednášku, která dneska měla býti jsem nepropásla, přešoupla se na včerejšek, ach, jak já jsem poctivá, občas ... XD ... asi bych dneska měla dodělat ještě tu poslední zprávu na geo...

Žádné komentáře:

Okomentovat