pátek 20. dubna 2012

Krtkem

Ano, opravdu. Další týden je pryč. A je to fakt už docela dosti trapné.
     Desítka proběhla kolem - zamávala na pozdrav svým roztomilým zobáčkem a s nulou v závěsu pomalu zmizela za nejbližším rohem.

     Pondělí bylo jako vždy drastické. Úterý se svým stavem velice podobalo pondělku, akorát s maličkým rozdílem v podobě druhého zápočtového testíku z geodézie. Nevím, nevím, ale doufám, že tam mám alespoň něco dobře. Na cvičení, jež má trvat do půl třetí, jsme byli v pracovní trojici o hodinu déle díky našemu skvělému, úžasnému tamtomu, kterého radši už nikdo nejmenuje. On si vymyslel vychytávku na třetí úlohu, a tak jsme nepracovali na nové úloze, ze které příští týden píšem třetí zápočťák, ale na trojce (úloze), aby nám byla vzata, uznána a ohodnocena. ... nějak hodně trojek se mi zdá...
     Na přednášku od tří jsem proto nešla, ani jsem to neplánovala, musela jsem jít vysvětlit rajonek, jak ráda bych psala z něj :D No, možná se mi přání splní, ale ne tak jak bych si představovala. Z rajonu budem asi psát v úterý, ale ne z jeho výpočtu, bohužel, nýbrž z výpočtu jeho přesnosti - nějaké ty pěkné parciální derivace, chich.
     Když se to veme kolem a kolem úterý nebylo tak strašný. :) Zachránilo si pověst příjemně stráveným večerem v čajovně ve společnosti tří školou zdegenerovaných lidiček, jedné švestkové vodnice, čajíčku s jemným přízviskem bílá pivoňka a medovinky.

     Středek jako obvykle započat tělacvíkem. Tentokrát jsem byla levá. Přišlo mi, že jsem střílela pokaždé úplně jinak. Takovej rozptyl šípů se hnedtak nevidí XD... Odpoledne jsem na cviku a následně na koleji dokončila úlohu 8 na IGS a směle ji odevzdala. Aspoň v jednom předmětu nejsem pozadu :D

     Včerejšek byl nabitý. Zakoupila jsem si lístek na 4.5. na majáles, došla si překvapivě na oběd, skočila si do knihovny a naivně si myslela, že si odnesu vyhlídlá skripta. Chyba lávky. Z knihovny čvut si jentak člověk nemůže pujčit skripta, musí je mít zamluvený. Tak jsem si je zamluvila a šla pryč.
     Na koleji jsem si vyzvedla věci a vyrazila do školy na přednášky. Přišla jsem sice o 10 min později, o nic jsem však nepřišla. V 18.40 mi jel bus do cv a zjistila jsem, že jede až do Klacíkova. Jsem si myslela, že takhle večer nic k nám nejde a hle ono je všechno jinak, dokonce jede víc autobusů odpoledne, prostě fíha, to je překvapení koncem semestru :D

     Dneska jsem měla randevú v optice, abych se přetransformovala v krtka. Od jedenácti asi do půl jedný jsem krtkařila a krtkařím doteď, jenom si tak přemítám, jestli se zvládnu večer odkrtkařit XD... zkoušela jsem to jenom s pravym očkem... hmmm... to se pozná, holt si asi trošku popláču...

     Já to zas vedu. Ještě jsem teď nic neudělala, radši si tady plácám játra, nebo něco takovýho, už nevim, jak se to říká XD... a to chci jít 3.5. na předtermín z EMEGu, ale chybí mi hromada věcí: úkoly na matiku - dva, úlohy na TCV - necelý dvě, třetí nám zadá asi v pondělí a poslední úloha na GEO... no, uvidíme, jak se to vyvine a jestli opravdu na předtermín půjdu. Ještě bych se chtěla příští týden už konečně zapsat na nějakej modul - asi to vyhraje Karta (Kartografie + GIS). A v sobotu za týden musim na kontrolu krtkaření... prostě vrrrr, je toho nějak moc a stejně toho moc nedělam, protože nevim, jak na to ... hihih...

2 komentáře:

  1. tak co kolego krtku :D neserou tě? A už jsi zkoušela mojí metodu orchrnutí půlky těla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zdravím, ale ani nějak mě nesíří, ani je už moc nevnímám XD... no tvoje úchvatná metoda mě zas tak moc neláká, tak doufám, že ji nikdy nebudu muset okusit :)

      Vymazat