středa 15. února 2012

Zase začátek

     Dlouhé ledové prsty svírající po několik týdnů naši malou zemičku i s okolím své sevření pozvolna povolují. Promrzlá země se pokryla hubenou peřinou, která dozajista zanedlouho zmizí v záplavě vody spadlé z nebe, promění se v všemi milovanou čvachtu. Polovina února. Zima dlouho nebyla, a když konečně neočekávaně dorazila, ta pravá ruská, všichni jí mají plné zuby. Zamrzly rybníky, přehrady, řeky se rozlily do okolí a také zamrzly. Teď přichází obleva. .... proč tady píšu o počasí? ... nevim XD

Dlouhého - předlouhého volna jsem si moc neužila. Těch pár dní jsem se propoflakovala, jela zmrznout na lyže na vrchol místních velehor do -15, občas si i zařídila, zhltla jednu knížku a začala ukusovat další, už jí moc nezbývá...
     O nedělním odpoledni jsem vyrazila na výlet k řece, zdokumentovat její vzhled, je úplně zamrzlá.
K večeru jsem se musela opět zabalit a vyrazit k dopravnímu prostředku zprostředkující mi přesun do míst povinností.
     Pokaždé při začátku nového semestru jsem byla zdeptaná a naštvaná, kolik toho zas po nás budou chtít. Teď jsem asi už otupělá nebo jsem si už zvykla, možná obojí. Tak s radostí zhůru do víru školní výuky. chich...
     Aspoň, že mi tenhle semestr vyšel tělák, budu a už z dneška mám omlácenou ruku od tětivy :D... to bude zas jelito XD ...

Každej chce mít svý akvárko,
každej chce mít vlastní balkon,
z tvých přání jsou vždycky zdechliny...
Vypsaná fixa - Mažoretka

Hrdinové nekecaj a jdou do tmy.
Hrdinové nekecaj a jdou
tam, kam nechce nikdo...
Vypsaná fixa - Detaily

Žádné komentáře:

Okomentovat